اعتراض سناتور‌های آمریکایی به سیاه‌نمایی‌های کاخ سفید در مقابله با کرونا


اعتراض سناتور‌های آمریکایی به سیاه‌نمایی‌های کاخ سفید در مقابله با کرونا

سناتور‌های آمریکایی از اختصاص بودجه جدید مقامات کاخ سفید برای مقابله با کرونا انتقاد کردند و آن را تنها نمایشی برای انتخابات 2020 این کشور خواندند.

اعتراض سناتور‌های آمریکایی به سیاه‌نمایی‌های کاخ سفید در مقابله با کرونا

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایکاه خبری هیل، مقامات آمریکایی روز سه شنبه اختصاص بودجه‌ای ۳ تریلیون دلاری برای مقابله با کرونا را اعلام کردند که این امر با انتقاد و اعتراض بسیاری از سناتور‌های این کشور همراه بود.

دیروز مقامات آمریکایی از تخصیص بودجه‌ای ۳ تریلیون دلاری برای مقابله با کرونا صحبت کرده و گفتند تا روز جمعه تقسیم‌بندی آن برای ارائه کمک‌های غذایی، دولتی و دیگر موارد مورد نیاز در نظر گرفته خواهد شد. اما این بودجه با انتقاد بسیاری از سناتور‌های آمریکایی همراه بوده که رأیشان در تقسیم‌بندی و کارکرد آن نیاز است.

میچ مک‌کانل و دیگر سناتور‌های آمریکایی روز سه‌شنبه بودجه ۳ تریلیون دلاری تخصیص داده شده از سوی کاخ سفید را فاقد هرگونه تاثیری اعلام کردند.

مک‌کانل در جمع خبرنگاران درباره این بودجه گفت: «اکنون زمان آن است که به عمل بپردازیم و قوانین کاربردی وضع کنیم.»

او در ادامه با انتقاد از عملکرد مقامات کاخ سفید بیان کرد: «آنچه شما از نانسی پلوسی (رئیس مجلس نمایندگان آمریکا) مشاهده کردید انجام کار‌هایی برای مواجهه با واقعیت نبوده بلکه تنها هدف این کار‌ها رسیدگی به آمال و آرزو‌هاست.»

جان تون، سناتور داکوتای جنوبی، نیز درباره این بودجه گفت: «این مبلغ برای انجام کاری تخصیص داده نشده بلکه تنها برای پیام‌رسانی به کار گرفته شده است. عملکرد این بودجه تنها بازی سیاسی برای خودنمایی در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکاست و نه چیز دیگری.»

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...