آغاز آزمایش قابلیت ارسال پادکست‌های ویدئویی در اسپاتیفای


آغاز آزمایش قابلیت ارسال پادکست‌های ویدئویی در اسپاتیفای

ایتنا - اسپاتیفای قابلیت عرضه پادکست‌های ویدئویی را تست می‌کند. منابع آگاه از این کمپانی اعلام کرده‌اند که اسپاتیفای به‌صورت امتحانی به دو ستاره یوتیوب اجازه می‌دهد که ویدیوهای خود را در این نرم‌افزار آپلود کنند.

بنابر گزارش‌های به‌دست‌آمده اسپاتیفای در پی آن است که قابلیت آپلود پادکست‌های ویدئویی را برای نرم‌افزار خود عرضه کند.

به گزارش ایتنا و به نقل از engadget، اسپاتیفای قابلیت عرضه پادکست‌های ویدئویی را تست می‌کند. منابع آگاه از این کمپانی اعلام کرده‌اند که اسپاتیفای به‌صورت امتحانی به دو ستاره یوتیوب اجازه می‌دهد که ویدیوهای خود را در این نرم‌افزار آپلود کنند. این منبع آگاه اعلام کرده است که این قابلیت احتمالا در آینده نزدیک برای پادکست‌های دیگر عرضه می‌شود.

البته اسپاتیفای این تست را تائید نکرده است اما افزودن ویدیو به پادکست‌ها منطقی به نظر می‌رسد. اسپاتیفای در حال حاضر برخی ویدیوها را در نرم‌افزار خود نمایش می‌دهد و اخیرا وب‌سایت The Ringer را با محتوای ویدئویی خریداری کرده است.

برخی افراد ممکن است به یاد داشته باشند که اسپاتیفای زمانی از ویدیوها استفاده می‌کرد اما این قابلیت را در سال 2017 لغو کرد. این کمپانی یک سال بعد اعلام کرد که احتمال عکس‌ها و ویدیوهای بیشتری را به پادکست‌ها خواهد آورد اما تاکنون در رابطه با این برنامه‌ها ساکت بوده است.

آغاز آزمایش قابلیت ارسال پادکست‌های ویدئویی در اسپاتیفای

گزارش‌ها خبر از آن می‌دهند که در تست‌های آینده، گوش دهندگان به پادکست‌ها تنها در صورت کلیک روی پادکست‌ها می‌توانند باخبر شوند که آیا ویدئویی برای آن پادکست در نظر گرفته شده است یا خیر. این ویدیو در انتهای صفحه‌نمایش داده می‌شود و حتی درصورتی‌که کاربر صفحه‌نمایش خود را قفل کند نیز به پخش شدن ادامه می‌دهد.

درخواست برای چنین محتواهایی این روزها که بسیاری از افراد در قرنطینه خانگی به سر می‌برند بسیار زیاد است و عادات گوش دادن به پادکست‌ها نیز در حال تغییر است. بنابراین باید منتظر بود و دید که آیا افزودن ویدیو به این بخش تقاضا برای پادکست‌ها را افزایش خواهد داد و افزودن ویدیو به چه طریق روی عملکرد این نرم‌افزار تأثیر خواهد گذاشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دستگیری زنی که مرد مُرده را برای ضامن شدن به بانک آورده بود/ تصاویر