پرواز 2 بمب افکن آمریکا بر فراز شبه جزیره کره


به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری یونهاپ از سئول، ایرکرافت اسپاتس روز سه شنبه اعلام کرد: دو بمب افکن راهبردی B-۱B Lancer آمریکا در حوالی شبه جزیره کره به پرواز درآمده است. ایرکرافت...

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری یونهاپ از سئول، ایرکرافت اسپاتس روز سه شنبه اعلام کرد: دو بمب افکن راهبردی B-۱B Lancer آمریکا در حوالی شبه جزیره کره به پرواز درآمده است.

ایرکرافت اسپاتس که ساعت دقیق عملیات را اعلام نکرد، تاکید کرد: این دو بمب افکن از پایگاه اندرسن در گوام بلند شدند و از حریم هوایی جنوب شرقی کره جنوبی و غرب ژاپن، عبور و بر فراز دریای چین شرقی پرواز کردند.

پرواز 2 بمب افکن آمریکا بر فراز شبه جزیره کره

آمریکا پس از تحریکات کره شمالی یا به عنوان بخشی از عملیات‌های آموزشی عادی خود به طور معمول، بمب افکن‌ها و هواپیما‌های نظارتی خود را به شبه جزیره کره می‌فرستد. آمریکا ۴ بمب افکن B-۱B و حدود ۲۰۰ نظامی خود را در پایگاه هوایی اندرسن مستقر کرده است. مقامات نظامی اعلام کردند: اوایل امروز RC-۱۳۵W و RC-۱۲X Guardrai نیرو‌های هوایی بر فراز سئول و شهر بندری اینچئون پرواز کردند. هواپیمای RC-۱۳۵W برای رهگیری سیگنال‌های تله متری، پیش از پرتاب موشک طراحی شده است. RC-۱۲X Guardrail هم که نیرو‌های آمریکایی در کره جنوبی در اختیار دارند، یک سکوی جمع آوری سیگنال در هوا محسوب می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج