روابط عمومی‌ها نقش مهمی در تقویت سرمایه‌های اجتماعی دارد


روابط عمومی‌ها نقش مهمی در تقویت سرمایه‌های اجتماعی دارد

ارویمه- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به جایگاه روابط عمومی‌ها در جهت‌دهی به افکار عمومی و تقویت سرمایه‌های اجتماعی، گفت: روابط عمومی‌ها در تحقق سه مولفه مهم اعتماد اجتماعی، وفاق اجتماعی و مشارکت‌های مردمی نقش مهمی برعهده دارند.

علی مصطفوی روز سه‌شنبه در نشست هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان اظهار داشت: کارکرد روابط عمومی‌های استان بیانگر یک تلاش و فعالیت ویژه است که به خوبی در تبیین عملکردها و نیز برقراری ارتباط با مخاطب و مسوولان نمود دارد.

وی با بیان اینکه روابط عمومی‌ها پل ارتباطی مابین مردم و مسوولان است، افزود: این کارکرد مهم در عصر ارتباطات که با جریان سریع انتقال یافته‌ها مواجه هستیم بسیار مهم و برجسته است.

وی گفت: کارکردهای روابط عمومی در تبیین افکار عمومی و نیز همگرایی و مشارکت‌جویی فراتر از کارکرد اطلاع‌رسانی بوده و فعالیت‌های مستمر آنها به نوعی ترویج ایثار و از خودگذشتگی است.

رییس شورای اطلاع‌رسانی آذربایجان‌غربی به‌روزرسانی فعالیت‌ها، توجه به فضای مجازی و ارتقای سواد رسانه‌ای را از جمله مواردی دانست که می‌توانند در بهبود فرآیندهای حوزه روابط عمومی موثر واقع شوند.

مصطفوی گفت: امروز در بحث کرونا روابط عمومی‌ها کارکرد خوبی داشته‌اند و باید بیش از پیش در تبیین فاصله‌گذاری هوشمند و کاهش ترددهای غیرضروری و تجمع‌ها فعالیت کنند.

وی ادامه داد: نقش‌آفرینی در دهکده جهانی به توسعه فرآیندها و تجهیرات و ارتقای سواد نیاز دارد و روابط عمومی‌ها باید در این راه مورد حمایت جدی قرار بگیرند.

وی بیان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید از طریق تامین نیازهای حوزه روابط عمومی در تقویت اعتماد و جایگاه این حوزه مهم اهتمام جدی داشته باشند.

به گزارش ایرنا در این جلسه هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های آذربایجان‌غربی دیدگاه‌ها و نکته نظرات خود را بیان کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا