دارالقرآن الکریم «نخستین مسابقه عکاسی سراج» را برگزار می کند


دارالقرآن الکریم «نخستین مسابقه عکاسی سراج» را برگزار می کند

دارالقرآن الکریم آستان قدس حسینی «نخستین مسابقه عکاسی سراج» را با هدف مستندسازی حال و هوای عبادی و قرآنی در ماه مبارک رمضان برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، صفا السیلاوی مسئول واحد رسانه دارالقران الکریم با اعلام این خبر گفت: یکی از فعالیتهای دارالقرآن الکریم نخستین مسابقه عکاسی سراج است که با هدف مستند سازی حال و هوای عبادی و قرآنی این ماه مبارک برگزار می شود.
وی افزود : شرکت در این مسابقه برای تمام عکاسان حرفه ای و آماتور امکان پذیر است و علاقه مندان می توانند با صفحه رسمی دارالقرآن الکریم در فیس بوک یا اینستاگرام یا شماره با 009647713051986 ارتباط برقرار کنند.
السیلاوی درباره شرایط شرکت در این مسابقه اضافه کرد: شرکت در این مسابقه برای همه عکاسان و علاقه مندان آزاد است و هر شرکت کننده می تواند دو عکس را ارائه کند همچنین تصویر باید فاقد تاریخ یا هرگونه نوشته ای باشد و تصاویری که خارج از محور مسابقه باشند کنار گذاشته می شوند.
مسئول واحد رسانه دارالقران الکریم، زمان ارسال تصاویر را از دهم تا بیست و نهم ماه مبارک رمضان اعلام کرد و گفت : تصاویر باید به پست الکترونیکی http://alsuraj.photo@gmail.com (http://alsuraj.photo@gmail.com) ارسال شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا از سال 1969 انسان دیگر بر روی ماه فرود نیامد؟