با مدعی اصلی تاج و تخت مسی و رونالدو آشنا شوید


با  مدعی اصلی تاج و تخت مسی و رونالدو آشنا شوید

آرسن ونگر، مربی افسانه‌ای آرسنال می‌گوید کیلیان امباپه پدیده فرانسوی حالا میراث‌دار مسی و رونالدو برای کسب عنوان بهترین فوتبالیست دنیا است. نوشته با مدعی اصلی تاج و تخت مسی و رونالدو آشنا شوید اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

با مدعی اصلی تاج و تخت مسی و رونالدو آشنا شوید

آرسن ونگر: امباپه ، مدعی اصلی تاج و تخت مسی و رونالدو است
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۷:۱۶
با  مدعی اصلی تاج و تخت مسی و رونالدو آشنا شوید

آرسن ونگر، مربی افسانه‌ای آرسنال می‌گوید کیلیان امباپه پدیده فرانسوی حالا میراث‌دار مسی و رونالدو برای کسب عنوان بهترین فوتبالیست دنیا است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آرسن ونگر، سرمربی کهنه‌کار و افسانه‌ای آرسنال می‌گوید کیلیان امباپه ستاره پی اس جی حالا میراث‌دار مسی و رونالدو است و بیشترین شانس را برای تبدیل شدن به بهترین فوتبالیست دنیا دارد. ونگر البته از ستاره‌های جوان انگلیسی هم به نیکی یاد کرده و می‌گوید آنها هم از امباپه چندان عقب نیستند.

مسی و رونالدو برای بیش از یک دهه است که سلاطین بلامنازع دنیای فوتبال هستند ولی با توجه به سن و سال آنها، ونگر می‌گوید حکمرانی این دو ابرستاره نمی‌تواند تا ابد ادامه داشته باشد. ونگر در این باره گفت:

” ما هرگز فوتبالیست‌هایی مثل مسی و رونالدو ندیده‌ایم که در هر موقعیتی خلاق و درخشان باشند. ولی آنها حالا به پایان دوران فوتبال‌شان نزدیک می‌شوند و حالا نوبت نسل بعدی است”.

ونگر در ادامه گفت:

” نسل بعدی شاید فرانسوی باشد. در حال حاضر مهمترین نامزد رسیدن به این عنوان، امباپه است. البته نیمار را هم می‌شناسیم و جوانان انگلیسی‌ هم هستند. انگلیس این روزها شانس خوبی دارد. آنها در رده‌ جوانان خیلی خوب کار می‌کنند. آنها با گرت ساوت‌گیت در جام جهانی خیلی عالی بودند و می‌توانند یکی از مدعیان باشند”.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس