هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در طرح فاصله گذاری اجتماعی نقش آفرینی کرد


هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در طرح فاصله گذاری اجتماعی نقش آفرینی کرد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هلال احمر در طرح فاصله گذاری اجتماعی در 58 محور ارتباطی استان و در کمک های مومنانه و بسته های بهداشتی توانست بسیار خوب و توانمند نقش آفرینی کند.

حسین کلانتری در دیدار صمیمی با مسئولین جمعیت هلال احمر استان به مناسبت روزجهانی صلیب سرخ و هلال احمر ضمن این روز افزود: حرکت های جهادگرانه و اقدامات بشر دوستان و داوطلبانه با روحیه انقلابی و با نگاه خدمت به مردم از سوی جمعیت هلال احمر قابل تقدیر است.

وی اظهارکرد: جمعیت هلال احمر با ۱۱ هزار جوان داوطلب با روحیه بسیجی و جهادی سازماندهی شده و پای کار در استان یکی از دستگاه هایی است که عملکرد آن خیلی به چشم آمده و ضمن خدا قوت باید از زحمات و تلاش های آنها قدر شناسی کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر در استان با یک هزار و ۲۶۰ امدادگر فعال و ۱۹۷ کانون توانسته در سال گذشته در بیش از ۴۴۰ حوادث مختلف و امسال در ۴۵ حوادث بدون هیچ چشم داشتی ایفای نقش کند.

کلانتری تصریح کرد: جمعیت هلال احمر سال گذشته در حوادث تلخ سقوط هواپیما که بسیار شرایط سختی داشت با عملیات میدانی و طولانی مدت و در سیل ابتدای سال گذشته و دیگر حوادث مختلف و اکنون هم در رابطه با کنترل شیوع کرونا به خوبی عمل کرده است.

وی ادامه داد: هلال احمر در طرح فاصله گذاری اجتماعی در ۵۸ محور ارتباطی استان و در کمک های مومنانه و بسته های بهداشتی توانست بسیار خوب و توانمند نقش آفرینی کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: جمعیت هلال احمر استان لازم است که برای ارائه خدمات به موقع، بیشتر و موثرتر خود را به ابزار، امکانات، تجهیزات، فنون و آموزش های روز مجهز نماید.

کلانتری تصریح کرد: این نهاد باید همیشه با چابکی و برخورداری از مهارت های جسمی و آموزش های کاربردی با تعامل وهمدلی بیشتر بین اعضا و دیگر دستگاه ها برای هرگونه اتفاقات و بلایای طبیعی و غیرطبیعی آمادگی لازم را داشته باشد.

همچنین امان الله جهانبین، رئیس جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: در ارتباط با کرونا ۳۰۰ میلیون تومان کمک و ۶۰۰ بسته معیشتی و ۳۷ پروژه حمایتی و بهداشتی در استان از سوی جمعیت هلال احمر استان انجام شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، وی افزود: تاکنون ۲۰۰ میلیون تومان کمک به بیماران خاص و یک هزار و ۸۰ بسته بین افراد هدف توزیع شده و کمک های دیگری در راه است و این روند ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی