نظر پرسپولیسی‌ها درباره فرد تصمیم‌گیر برای لیگ/ او یک سپاهانی است


نظر پرسپولیسی‌ها درباره فرد تصمیم‌گیر برای لیگ/ او یک سپاهانی است

پرسپولیس نیوز: هواداران تیم فوتبال پرسپولیس از اینکه قرار است مدیرعامل سابق سپاهان برای ادامه یا تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر تصمیم بگیرد گلایه دارند.  تعیین تکلیف در مورد برگزاری یا تعطیلی نوزدهمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر به ستاد مبارزه با کرونا در ورزش سپرده شده و قرار است این ستاد پس از بررسی‌های لازم و استعلام‌های مورد نظر در وزارت...

نظر پرسپولیسی‌ها درباره فرد تصمیم‌گیر برای لیگ/ او یک سپاهانی است
نظر پرسپولیسی‌ها درباره فرد تصمیم‌گیر برای لیگ/ او یک سپاهانی است

پرسپولیس نیوز: هواداران تیم فوتبال پرسپولیس از اینکه قرار است مدیرعامل سابق سپاهان برای ادامه یا تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر تصمیم بگیرد گلایه دارند.

تعیین تکلیف در مورد برگزاری یا تعطیلی نوزدهمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر به ستاد مبارزه با کرونا در ورزش سپرده شده و قرار است این ستاد پس از بررسی‌های لازم و استعلام‌های مورد نظر در وزارت بهداشت، تصمیم نهایی خود را در مورد لیگ بگیرد.

در حالی که برخی تیم‌ها از سازمان لیگ خواسته‌اند که مسابقات لیگ برتر را تعطیل اعلام کنند و قهرمان و تیم‌های سقوط کننده هم مشخص نشود، باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد تنها در صورتی موافق تعطیلی لیگ است که طبق جدول موجود به عنوان قهرمان معرفی شود، در غیر این صورت موافق برگزاری مسابقات است.

سپاهان که یکی از مدعیان قهرمانی لیگ نوزدهم است اما اختلاف امتیازی زیادی با پرسپولیس دارد یکی از تیم‌هایی است که مخالف تعطیلی مسابقات و معرفی پرسپولیس به عنوان قهرمان است.

پس از اظهار نظر روز یکشنبه مهرزاد خلیلیان و اینکه گفته است «ادامه برگزاری مسابقات فوتبال مثل بمب بیولوژیکی است»، هواداران پرسپولیس موضع تازه ای برابر وی گرفته‌اند. خلیلیان در حالی این صحبت را مطرح کرده که رئیس ستاد مبارزه با کرونا در ورزش است و یکی از تصمیم گیرندگان اصلی در مورد تعیین تکلیف لیگ نوزدهم به شمار می‌رود.

در فاصله کوتاهی پس از این اظهار نظر هواداران پرسپولیس انتقادات از وی را شروع و تاکید کردند خلیلیان به دلیل اینکه مدیرعامل باشگاه سپاهان بوده و در ابتدای فصل هم رابطه نزدیکش با بازیکنان و کادر فنی این تیم را نشان داده و حتی سر تمرین این تیم رفته و ادعا کرده تا رسیدن به موفقیت در کنار آنها خواهد بود، تمایل دارد لیگ تعطیل شود و قهرمان هم مشخص نشود تا سپاهان با امیرقلعه‌نویی یک ناکامی دیگر را شاهد نباشد.

برخی از هواداران پرسپولیس از مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ خواسته‌اند که به این موضوع توجه کنند و اجازه ندهند مدیرعامل پیشین باشگاه سپاهان در مورد لیگ برتر تصمیم بگیرد. خلیلیان از سال ۹۲ تا ۹۴ مدیرعامل باشگاه سپاهان بوده و اصالتی اصفهانی دارد.

تبلیغات زیر خبر پاپ کل اخبار
این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس