هم‌اندیشی مجازی «رمضان طلیعه نهضت حسینی» برگزار می‌شود


هم‌اندیشی مجازی «رمضان طلیعه نهضت حسینی» برگزار می‌شود

ستاد فرهنگی اربعین حسینی با هدف بررسی ابعاد نهضت امام حسین (ع)، اولین هم‌اندیشی مجازی با عنوان «رمضان، طلیعه نهضت امام حسین (ع)» را برگزار می‌کند.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: حجت‌الاسلام‌والمسلمین «حمید احمدی» اعلام کرد: ستاد فرهنگی اربعین حسینی با هدف بررسی ابعاد نهضت امام حسین (ع) و به‌منظور تولید محتوای مناسب برای آشنایی مخاطبان با این حرکت بزرگ الهی، سلسله نشست‌های مجازی را برگزار می‌کند.

رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین افزود: اولین نشست مجازی با عنوان «رمضان طلیعه نهضت امام حسین (ع)» روز یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت‌ماه همزمان با ۱۶ ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۸ تا ۲۰ با سخنرانی چند تن از علما و اندیشمندان ایران و عراق برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام احمدی، حرکت امام حسین (ع) از مدینه به کربلا، تعامل امام حسین (ع) با عراق (چرایی و چگونگی)، امام حسین (ع) در مکه (از سوم شعبان تا هشتم ذی‌حجه) و سفیران نهضت امام حسین (ع) در عراق را از عناوین این هم اندیشی برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: در این هم اندیشی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، آیت‌الله نجم‌الدین مروجی طبسی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، دکتر محمدرضا جباری و دکتر بلاسم از عراق سخنرانی می کنند که این برنامه به‌صورت برخط از طریق Live.Alarbaeen.ir و اینستاگرام پخش می‌شود.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...