فیلم از عجیب ترین شگردها برای دور زدن پلیس در تهران ! + جزییات


فیلم از عجیب ترین شگردها برای دور زدن پلیس در تهران ! + جزییات

حوادث رکنا: قاچاقچیان مواد مخدر از شگردهای خاص و عجیبی برای انتقال مواد مخدر استفاده می کنند.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در خصوص انواع شگردهای انتقال مواد مخدر به خبرنگار رکنا گفت: فروشندگان مواد مخدر از شگردهای مختلفی برای انتقال مواد استفاده می کنند که یکی از آنها مسیر فرودگاه و اداره پست است که ماموران پلیس مبارزه مواد مخدر در فرودگاه و اداره پست با تیزهوشی و تلاش شبانه روزی موفق به دستگیری توزیع کنندگان مواد مخدر شدند.

وی افزود: یکی از شیوه های قاچاق مواد مخدر چای آغشته به مواد مخدر تریاک است که قاچاقچیان قصد خروج آن از مسیر فرودگاه را داشتند که 2 متهم در این راستا دستگیر شدند.

تریاک در توپ تنیس

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران ادامه داد: یکی دیگر از شگردهای انتقال مواد قاچاقچیان جاسازی تریاک در توپ های تنیس است که داخل هر یک از توپ های تنیس 100 گرم تریاک جاساز شده است و قاچاقچیان قصد انتقال این مواد به پایتخت را داشتند که در مسیر ورودی تهران 3 متهم با تعداد 120 توپ تنیس دستگیر شدند.

مواد مخدر در تخته نرد

سرهنگ حسنوند به رکنا گفت: 2 قاچاقچی مواد مخدر نیز که قصد داشتند از طریق پست انواع مواد مخدر را به شهرهای دیگر کشور منتقل کنند دستگیر شدند.

وی افزود: این متهمان مواد مخدر حشیش را داخل تخته نرد جاسازی کرده بودند و سعی داشتند از طریق پست به شهر دیگری منتقل کنند که ماموران مبارزه با مواد مخدر حاضر در اداره پست متوجه ماجرا شده و متهمان را با مواد مخدر حشیش دستگیر کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر در پایان گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
1 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟