راه اندازی بخش رادیولوژی بیمارستان امام رضا (ع) دلگان سیستان وبلوچستان


راه اندازی بخش رادیولوژی بیمارستان امام رضا (ع) دلگان سیستان وبلوچستان

فرماندار دلگان سیستان و بلوچستان گفت: به همت دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر و شبکه بهداشت و درمان دلگان، از هفته آینده بخش رادیولوژی بیمارستان امام رضا (ع) این شهرستان راه اندازی و شروع به کار خواهد کرد.

مجتبی شجاعی در گفت و گو با ایسنا افزود: دستگاه رادیولوژی دیجیتال، با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال از محل منابع دانشگاه، خریداری و طی هفته جاری نصب می‌گردد.

وی بیان کرد: این دستگاه پاسخگوی روزانه حدود ۵۰۰ بیمار بوده که با توجه به جمعیت حدود ۸۰ هزار نفری دلگان تا ۳ سال پاسخگوی مراجعین خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین در جهت ارتقا نظام سلامت و گام دوم طرح تحول سلامت ارسال تصاویر در بستر پرونده الکترونیک سلامت بیمار به تمام نقاط کشور جهت تکمیل و مشورت پزشکی در جهت روند درمان بیمار در بیمارستان امام رضا (ع) مسیر می‌باشد.

فرماندار دلگان با ابراز خرسندی از پیگیری های مدیریت شبکه بهداشت و درمان دلگان و حمایت های دانشگاه گفت: هم‌ اکنون سه پزشک متخصص زنان و زایمان، اطفال و طب اورژانس و در آینده متخصص بیهوشی با توجه به راه اندازی اتاق عمل و متخصص داخلی اضافه می‌گردد.

شجاعی اظهار داشت: با توجه به بیماران خونی شهرستان حدود ۱۰۰ بیمار تالاسمی و افراد واجد انجام تعویض خون به دلایل مختلف، راه اندازی بخش دیالیز بیمارستان با تعداد دو دستگاه دیالیز در دستور کار قرار گرفته است که دستگاه ها توسط دانشگاه تحویل شهرستان گردیده و در صورت تامین اعتبار و مساعدت با تجهیز و راه اندازی بانک خون و اتاق RO طی شش ماهه نخست سال جاری آماده بهره برداری و ارایه خدمات می‌باشد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟