مومنی شریف: امیدواریم سال آینده با دست پُر خدمت رهبری برسیم


مومنی شریف: امیدواریم سال آینده با دست پُر خدمت رهبری برسیم

رئیس حوزه هنری گفت:شعرا در زنده نگه داشتن زبان فارسی زحمت زیادی کشیدند و امیدوارم سال آینده با دست پر خدمت رهبری برسیم.

مومنی شریف: امیدواریم سال آینده با دست پُر خدمت رهبری برسیممحسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری در گفت و گو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه برنامه شب شعر «دیدار ماه» گفت: جلسه دیدار شعرا با رهبر معظم انقلاب از سی سال قبل به ابتکار ایشان برپا شده است.

رئیس حوزه هنری گفت: این دیدار به تایید و تاکید معظم له به منظور تکریم و اهتمام به بزرگداشت زبان فارسی که با تمدن و تفکر ما یکی بوده و ارتباط مستقیم دارد، اهمیت داشته و دارد.

او افزود: رهبر معظم انقلاب دغدغه‌های خود را درباره اتفاقات و حوادثی که برای زبان فارسی در سال‌های اخیر پیش آمده بیان کردند، اما سال گذشته به طور صریح گلایه کردند و این نشان داد که ما از خواست و مطالبه رهبری خیلی عقب هستیم البته شعرا و ادبای ما در زنده نگه داشتن این زبان زحمت‌های زیادی کشیدند، اما زمانی که ما در تریبون‌های رسمی شاهد استفاده از واژگان بیگانه هستیم یعنی به این دغدغه و مطالبه رهبری بی توجهی کرده و امیدواریم سال آینده با دست پر خدمت رهبری برسیم.

مومنی شریف در پایان با اشاره به درخشش شعرا درسال گذشته گفت: شعرای ما در اتفاقات و حوادث سال گذشته یعنی سال ۹۸ خوش درخشیده و کارنامه شعرای ما به عنوان زبان ملت در حوادثی نظیر سیل، کرونا و اوج آن در سال گذشته یعنی شهادت سردار عزیز ملی ما شهید سلیمانی کارنامه قابل قبولی بوده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی