تجمع مردم در بوستان بش قارداش و باباامان نگران کننده است


 تجمع مردم در بوستان بش قارداش و باباامان نگران کننده است

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان این که هنوز جامعه درگیر مبارزه با ویروس کرونا است، گفت: تجمع مردم این شب‌ها در بوستان های شهر از جمله بش قارداش و باباامان نگران کننده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر سید احمد هاشمی با اشاره به این که امروز یک مورد مرگ ناشی از کووید 19 به ثبت رسید، اظهار کرد: این علامت خوبی نیست و تعدادی از نمونه های دیگر نیز در حال آزمایش است.

وی با بیان این که این روزها شاهد رفت و آمدهای خانوادگی، طبعیت گردی و حضور در بوستان ها هستیم، افزود: برخی از افراد به اشتباه تصور می کنند، کرونا به پایان رسیده، این در حالی است که هنوز جامعه درگیر مبارزه با آن است.

دکتر هاشمی خاطرنشان کرد: بوستان های بجنورد، شب ها مملو از جمعیت است و توصیه می شود مردم فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه بسیاری از کسبه و اصناف را می بینیم که این روزها توصیه های بهداشتی را مراعات می کنند، اظهار کرد: خوشبختانه بسیاری از مردم نیز به این مسائل توجه می کنند اما عده ای قلیل نسبت به رعایت توصیه های بهداشتی بی توجه هستند و بدون رعایت پروتکل بهداشتی در تجمعات به ویژه در پیشخوان های دولت، بانک ها، تعویض پلاک و ...حضور می یابند.

دکتر هاشمی تاکید کرد: برای شکستن چرخه ویروس همه با هم باید فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنیم و در صورت نیاز در تجمعات از ماسک استفاده کنیم.

وی با تاکید بر رعایت حداقل فاصله یک و نیم تا 2 متر در اماکن عمومی و رعایت فاصله در تاکسی و اتوبوس‌ها، تصریح کرد: باید توصیه های بهداشتی رعایت شود تا بتوانیم چرخه ویروس را مهار کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو