ویژه‌برنامه‌های مسجد جمکران برای 17 رمضان/ همکاری بسیج ادارات با پویش قربانی برای سلامتی امام زمان(عج)


ویژه‌برنامه‌های مسجد جمکران برای 17 رمضان/ همکاری بسیج ادارات با پویش قربانی برای سلامتی امام زمان(عج)

حجت‌الاسلام حسین‌آبادی با تشریح برنامه‌های 17 رمضان، سالروز تاسیس مسجد مقدس جمکران به فرمان امام زمان(عج)، گفت: با حضور گروه‌های جهادی در این مسجد، هر شب بالغ بر 5 هزار پرس غذای گرم طبخ و بین محرومان توزیع می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «یاسین حسین آبادی» در گفتگو با خبرنگار گروه غدیر و مهدویت خبرگزاری شبستان درباره برنامه های مسجد مقدس جمکران برای هفدهم ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن این روز که سالروز تاسیس میعادگاه منتظران به فرمان امام زمان(عج) است برنامه هایی با شعار «هزار و شصت و هشتمین سال» یعنی سن مسجد مقدس جمکران اجرا می شود.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران ادامه داد: در این راستا امشب (یکشنبه، 21 اردیبهشت ماه) تعدادی از خادمان مسجد مقدس جمکران در شبکه های 2، 3، 5، قرآن و شبکه استانی قم (شبکه نور) حضور یافته و درباره مسجد و برنامه ها و فعالیت های آن توضیحاتی را ارائه می کنند.

وی تصریح کرد: تقدیر از خواهران فعال و جهادگر در ایام شیوع کرونا و مقابله با شیوع این ویروس منحوس با مشارکت امور بانوان فرمانداری استان قم دیگر برنامه پیش بینی شده برای هفدهم رمضان المبارک است. در این برنامه از نزدیک به 180 نفر از بانوان جهادگر این عرصه تقدیر به عمل می آید.

حجت الاسلام حسین آبادی درباره روند فعالیت قرارگاه مردمی «گامی به سوی جامعه مهدوی»، بیان کرد: این قرارگاه دو هدف اصلی قربانی برای سلامتی امام زمان(عج) و نیز بسترسازی برای حضور و فعالیت گروه های جهادی در مسجد برای خدمت رسانی به محرومان را دنبال می کند.

وی تاکید کرد: همسو با اجرای پویش «#نذر قربانی برای سلامتی امام زمان(عج)» بالغ بر شش هزار بسته معیشتی حمایتی تهیه و بین محرومان توزیع می شود و در رویکرد دوم و به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) و سالروز تاسیس میعادگاه منتظران، گروه های جهادی با سرگروهی مساجد منطقه 4 شهر قم و بسیج امام رضا(ع) ناحیه 19 شهر قم در مسجد مقدس جمکران حضور یافته و خدمات جهادی و کمک مومنانه برای مستضعفان انجام می دهند.

دبیر قرارگاه مردمی «گامی به سوی جامعه مهدوی» اضافه کرد: در همین راستا و با حضور و فعالیت گروه های جهادی، هر شب بالغ بر پنج هزار پرس غذای تبرکی در مسجد مقدس جمکران طبخ و بین نیازمندان روستاهای اطراف جمکران و استان قم توزیع می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در قرارگاه مردمی «گامی به سوی جامعه مهدوی» به مناسبت 17 ماه مبارک رمضان با بسیج ادارات و وزارتخانه ها برای اجرای طرح قربانی برای سلامتی امام زمان(عج) رایزنی می شود تا ۱۱۸۶ گوسفند به نیت سن مبارک امام زمان(عج) تا انتهای ماه مبارک رمضان ذبح و گوشت آن بین محرومان توزیع شود.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان