گوشی هواوی انجوی 20 پلاس با چیپست Dimensity 800 در راه است


گوشی هواوی انجوی 20 پلاس با چیپست Dimensity 800 در راه است

فهرستی از مشخصات فنی گوشی هواوی انجوی 20 پلاس – Huawei Enjoy 20 Plus فاش شده که به تجهیز آن به چیپست 5 جی Dimensity 800 اشاره دارد. یک ماه پیش گزارشی مبنی بر اینکه هواوی چیپست‌های 5G سامسونگ و مدیاتک را جایگزین چیپست‌های شرکت کوالکام می‌کند، منتشر شده بود. در حالی که این اولین... نوشته گوشی هواوی انجوی 20 پلاس با چیپست Dimensity 800 در راه است...

فهرستی از مشخصات فنی گوشی هواوی انجوی ۲۰ پلاس – Huawei Enjoy 20 Plus فاش شده که به تجهیز آن به چیپست ۵ جی Dimensity 800 اشاره دارد.

یک ماه پیش گزارشی مبنی بر اینکه هواوی چیپست‌های ۵G سامسونگ و مدیاتک را جایگزین چیپست‌های شرکت کوالکام می‌کند، منتشر شده بود. در حالی که این اولین باری نیست که هواوی از چیپست‌های شرکت مدیاتک استفاده می‌کند، اما هیچوقت چیپست‌های استفاده شده‌ی این برند از نوع ۵G نبوده‌اند. حال به نظر می‌رسد این قضیه به زودی تغییر پیدا خواهد کرد. فهرستی از مشخصات فنی گوشی هواوی انجوی ۲۰ پلاس به بیرون درز کرده که به تجهیز آن به چیپست Dimensity 800 5G شرکت مدیاتک اشاره می‌کند.

مشخصات فنی گوشی هواوی انجوی ۲۰ پلاس

این فهرست مشخصات توسط کاربری با نام Really [email protected] در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده است. دیمنسیتی ۸۰۰ ۵ جی، ارزان‌ترین چیپست ۵ جی مدیاتک است و بر پایه‌ی فناوری ۷ نانومتری تولید می‌شود. این چیپست را هم اکنون می‌تواند در گوشی اوپو ای ۹۲ ای نیز یافت. این چیپست عملکردی شبیه به چیپست اسنپدراگون ۷۳۰ جی شرکت کوالکام دارد. با این حال به نظر می‌رسد چیپست کایرین ۸۲۰ ۵ جی خود هواوی قدرتمندتر از آن است.

گوشی هواوی انجوی 20 پلاس با چیپست Dimensity 800 در راه استگوشی هواوی انجوی 20 پلاس با چیپست Dimensity 800 در راه است

از دیگر مشخصات فنی به بیرون درز کرده از این گوشی می‌توان به نمایشگر LCD با وضوح ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل با نرخ رفرش ۶۰ هرتزی، ۶/۸ گیگابایت رم LPDDR4X و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی UFS 2.1 اشاره کرد. این گوشی در جلو به یک دوربین سلفی با حسگر ۱۶ مگاپیکسلی Sony IMX471 مجهز است، در حالی که دوربین چهارگانه‌ی پشتی آن را حسگر ۴۸ مگاپیکسلی اصلی Sony IMX586، دوربین اولترا-واید ۸ مگاپیکسلی و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگر تشکیل می‌دهند. Huawei Enjoy 20 Plus همچنین به یک باتری ۴،۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد بود که از طریق درگاه USB تایپ C، با توان ۲۲.۵ وات شارژ می‌شود.

قیمت نسخه‌ی پایه‌ی این گوشی با ۶ گیگابایت رم ۲۶۸ دلار و نسخه‌ی قدرتمندتر آن با ۸ گیگابایت رم ۳۱۱ دلار خواهد بود. هنوز اطلاعاتی از تاریخ دقیق رونمایی از این گوشی مشخص نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج