انعکاس نگاه صلح دوستانه مردم شیراز در جهان با نقاشی برتر دختر شیرازی


انعکاس نگاه صلح دوستانه مردم شیراز در جهان با نقاشی برتر دختر شیرازی

اسکندرپور گفت: برنده شدن یک دختر 10 ساله شیرازی در مسابقه جهانی نقاشی «شهر دوستدار صلح»، نشان از نگاه صلح دوستانه مردم شیراز است که در جوامع بین المللی نیز منعکس می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حیدر اسکندرپور»، امروز (شنبه 20 اردیبهشت) در دیدار با برنده جایزه ویژه مسابقه بین المللی نقاشی «شهر دوستدار صلح» گفت: برنده شدن یک دختر 10 ساله شیرازی در این مسابقه جهانی، نشان از نگاه صلح دوستانه مردم شیراز است که در جوامع بین المللی نیز منعکس می شود.

شهردار شیراز افزود: اعلام فرخوان و ایجاد فرصت برای حضور و درخشش دانش آموزان شیرازی در عرصه های جهانی اقدام ارزشمندی بوده است و شیراز، ظرفیت های فراوانی در زمینه دعوت به صلح جهانی دارد که نمونه آن، اشعار معروف «سعدی شیرازی» است.

«مرتضی جعفری» نیز در دیدار با برنده جایزه ویژه مسابقه بین المللی نقاشی «شهر دوستدار صلح»، عنوان کرد: شهرداری و آموزش و پرورش شیراز برای اطلاع رسانی و اعلام فراخوان مسابقه جهانی نقاشی «شهر دوستدار صلح» اقدامات مطلوبی به انجام رساندند که خوشبختانه با برنده شدن یک دختر 10 ساله شیرازی، نتایج مطلوبی برای شیراز به عنوان شهر دوستدار صلح در پی داشت.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز ادامه داد: شهرداری شیراز، از میان 65 اثر در مرحله ابتدایی، 10 اثر منتخب را به سازمان «شهرداران صلح» ارسال کرد که نقاشی «کیانا بردبار» دختر 10 ساله شیرازی از میان یک هزار و 500 اثر، برنده جایزه ویژه رئیس سازمان «شهرداران صلح» شد.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این 11 مرد شیطان صفت دست به قتل و آزار زنان و مردان می زدند / مخوف ترین باند بی رحم را ...