برگزاری مسابقه مجازی تفسیر جزء 7 قرآن در آذربایجان‌غربی


برگزاری مسابقه مجازی تفسیر جزء 7 قرآن در آذربایجان‌غربی

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد آذربایجان‌غربی گفت: مسابقه تفسیر جزء 7 قرآن در ماه رمضان به صورت مجازی از سوی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه مجازی تفسیر جزء 7 قرآن در آذربایجان‌غربیحجت‌الاسلام اباذر بیگی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا آذربایجان‌غربی، با اشاره به فعالیت‌های کانون‌های مساجد در ایام شیوع کرونا اظهار کرد: کانون‌های مساجد از همان ابتدای شیوع این ویروس منحوس در کشور با رویکرد جدید به فعالیت‌های خود ادامه داده و تعطیلی نداشتند.

وی با بیان اینکه هر کدام از کانون‌های مساجد به ستادی برای مبارزه با کرونا تبدیل شدند، افزود: ضدعفونی معابر، تولید ماسک و توزیع آنها در بین مردم، بسته‌بندی مواد غذایی و شناسایی افراد نیازمند از جمله این اقدامات در مسیر مبارزه با کرونا است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه این کانون‌ها در کنار مبارزه با کرونا از انجام وظیفه اصلی خویش نیز غفلت نکردند، ادامه داد: با توجه به فرا رسیدن ماه رمضان برنامه‌هایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با توجه به شرایط روز کشور تدارک دیده شده است.

وی بیان کرد: برای همین منظور گروه‌های تواشیح در این ماه تشکیل شده که این گروه‌ها با حضور در محلات و مجتمع‌های مسکونی با اجرای برنامه‌های مختلف باعث ایجاد روحیه معنوی در بین مردم می‌شوند.

حجت‌الاسلام بیگی با بیان اینکه هر روز به مدت ۱۰ دقیقه سخنرانی یکی از روحانیون از بلندگوهای مساجد پخش می‌شود، تصریح کرد: پخش اذان، قرآن و ادعیه نیز از بلندگوهای مساجد هر روزه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر توجه به فضای مجازی از اهمیت بسیاری برخوردار است، تصریح کرد: در این راستا مسابقه تفسیر کوتاه جزء هفتم قران کریم به صورت مجازی از اول ماه رمضان آغاز شده است که در طی آن به مدت ۳۰ روز سوالاتی از آیات این جزء مطرح می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد آذربایجان‌غربی در ارتباط با شرایط شرکت در این مسابقه گفت: افراد می‌توانند با مراجعه به سامانه «بچه‌های مسجد» برای شرکت در این مسابقه اعلام آمادگی کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...