فوتبال بازی در روستاهای استان بوشهر احیا می‌شود


فوتبال بازی در روستاهای استان بوشهر احیا می‌شود

بوشهر-ایرنا- رئیس هیات فوتبال استان بوشهر گفت: این هیات توسعه فوتبال در روستاها را به عنوان یک اولویت مهم دنبال می‌کند.

امیرحسین محتشم روز جمعه در آئین تکریم و معارفه رئوسای هیات فوتبال شهرستان تنگستان افزود: در گذشته بخش عمده‌ای از روستاهای استان بوشهر دارای تیم های خوب فوتبالی بودند که باعث ایجاد شور و نشاط و سرزندگی در روستاها بودند.

وی تصریح کرد: خروجی کارکرد فوتبال در روستاهای استان بوشهر به گونه‌ای بود که علاوه بر پرورش استعدادهای ناب و معرفی به فوتبال استان، شاهد حضور آنها در لیگ‌های مختلف کشور نیز بودیم.

محتشم اضافه کرد: در تقویم فصل آینده فوتبال استان در بخش روستایی تمهیدات مناسبی به خصوص در زمینه تسهیل این تیم ها برای شرکت در مسابقات رسمی اندیشه شده است.

وی ادامه داد: در کنار حمایت های مالی در حد وسع هیات فوتبال استان، به دنبال احیا تیم هایی هستیم که در روستاها به دلیل مشکلات گسترده مالی چند زمانی است که فوتبال را ترک کرده‌اند.

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر گفت: هشت شهرستان از ۱۰ شهرستان استان بوشهر ساحلی است که هر کدام از این شهرستان ها می‌توانند در زمینه توسعه تیم های ورزشی در فوتبال ساحلی گام بردارند.

محتشم ادامه داد: هرچند توسعه زیرساخت‌های ورزشی از جمله آماده سازی زمین های مناسب برای ورزش فوتبال در حوزه اختیارات دولت و اداره ورزش و جوانان است اما از فرمانداران درخواست داریم که در کمیته های برنامه‌ریزی برای آماده سازی این زمین‌ها که اعتبار زیادی هم نیاز ندارند، پیش‌قدم شوند.

وی گفت: احیا تیم‌های فراموش شده به خصوص در سطح محلات و روستاها، تعامل فرابخشی با سازمان‌های اجرایی به خصوص شهرداری‌ها و دهیاری ها، استفاده از خرد جمعی در هیات‌های استانی و شهرستانی با تشکیل کمیته‌های مختلف، دعوت از پیشکسوتان به عنوان ذخایر ارزشمند این رشته در مباحث مدیریتی، شفافیت مالی و بستن یک تقویم منظم از جمله مهمترین اولویت‌های برنامه‌ای هیات فوتبال استان بوشهر است.

وی اظهارداشت: تغییرات در هر عرصه‌ای بدیهی و در راستا ارتقا سطوح مختلف پیشرفت قابل ارزیابی است.

در این آئین از زحمات عباس لطفی نژاد رئیس سابق هیات فوتبال شهرستان تنگستان تقدیر و مهدی موزیری به عنوان سرپرست این هیات معارفه شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022