انتقاد رئیس کمیته انقلاب یمن از نحوه تعامل نماینده سازمان ملل


انتقاد رئیس کمیته انقلاب یمن از نحوه تعامل نماینده سازمان ملل

محمدعلی الحوثی، رئیس کمیته عالی انقلابی یمن از نحوه تعامل نماینده ویژه سازمان ملل در یمن با بحران این کشور انتقاد کرد.

انتقاد رئیس کمیته انقلاب یمن از نحوه تعامل نماینده سازمان ملل

به گزارش ایکنا به نقل از العالم، محمدعلی الحوثی، رئیس کمیته عالی انقلابی یمن گفت که مارتین گریفیث، نماینده ویژه سازمان ملل جدیت چندانی برای پایان دادن به تجاوزات ائتلاف سعودی و رفع محاصره یمن ندارد.

وی با اشاره به این موضوع گفت تنها کاری که او انجام می‌دهند ارائه پیشنهادهای صوری است که هیچ ارتباطی به اصل مسأله ندارد و هیچ راه‌حل واقعی حتی برای مهار ویروس کورونا ارائه نکرده است.
انتقاد رهبر انصارالله از پخش سریال‌های مروج رابطه با اسرائیل
پایگاه خبری «المسیره نت» نوشت: سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن، شامگاه پنجشنبه(18 اردیبهشت‌ماه) طی سخنانی به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان تأکید کرد: ظلم و ستم صهیونیست‌ها در حق فلسطینیان بزرگترین ظلم روی زمین است.
وی در ادامه پخش سریال‌های سعودی و اماراتی را که در حال ترویج عادی‌سازی روابط با رژیم اسرائیل هستند را شراکت در جنایت علیه فلسطینی‌ها دانست و گفت: عربستان سعودی و امارات با این سریال‌ها مروج برقراری ارتباط با این رژیم شده‌اند و در لابه‌لای این سریال‌ها، دیدگاه دروغین ارائه کرده و در حال توهین به مردم فلسطین هستند.
انتقاد رئیس کمیته انقلاب یمن از نحوه تعامل نماینده سازمان ملل
رهبر انصارالله یمن گفت که کسانی که به صورت مستقیم یا غیر مستقیم با اسرائیلی‌ها هماهنگ می‌شوند، در صف آن‌ها بوده و شریک آن‌ها در ظلم و ستمشان هستند.

او از مردم خواست در ارتباط با هرگونه اشکال حمایت از آمریکا و رژیم اسرائیل و حامیان آن‌ها احتیاط و دقت کنند و کسانی که تلاش دارند امت اسلامی را در مواجهه با آمریکا ساکت کنند، شریک جنایت‌های این کشور هستند.
از آغاز ماه مبارک رمضان، دو سریال با اسپانسرهای سعودی و اماراتی به نام های «أم هارون» و «مخرج۷» از شبکه سعودی «ام‌.بی‌.سی» در حال پخش است. در این سریال‌ها، همزیستی با صهیونیست‌ها به رغم غصب فلسطین و عادی‌سازی روابط سیاسی با تل‌آویو و برقراری روابط اقتصادی تبلیغ می‌شود. پخش این فیلم‌ها واکنش منفی افکار عمومی در فلسطین و کشورهای عربی را در پی داشته است.

110 بار بمباران یمن از سوی ائتلاف سعودی

خبر دیگر از یمن حاکیست که براساس اعلام سرتیپ «یحیی سریع»، سخنگوی نیروهای مسلح یمن، ائتلاف سعودی علی‌رغم آتش‌بس اعلامی، ظرف یک هفته گذشته ۱۱۰ بار مناطق مختلف یمن را مورد حمله هوایی قرار داده است.
انتقاد رئیس کمیته انقلاب یمن از نحوه تعامل نماینده سازمان ملل
وی افزود: ائتلاف سعودی طی هفته گذشته ۱۱۰ حمله هوایی را به استان‌های صنعا، صعده، البیضا، مارب، الجوف و الضالع انجام داد.

یحیی سریع ادامه داد: حملات ائتلاف سعودی از تاریخ ۹ آوریل (۲۱ فروردین) تا امروز شامل بیش از ۷۶ عملیات هجومی و بیش از ۸۱۰ حمله هوایی بوده است.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس