فرماندار میانه: عادی انگاری سبب سیر صعودی شیوع کرونا می ‎شود


فرماندار میانه: عادی انگاری سبب سیر صعودی شیوع کرونا می ‎شود

تبریز- ایرنا- معاون استاندار آذربایجان‌شرقی و فرماندار ویژه شهرستان میانه گفت: در بحث شیوع بیماری کرونا، اگر با عادی انگاری از سوی مردم و مسوولین مواجه شویم شاهد سیر صعودی بیماری خواهیم بود.

محمدرضا مشایخی روز پنجشنبه در جلسه مدیریت و مبارزه با کرونای میانه بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی فردی و عمومی، بهداشت محیط، فاصله گذاری اجتماعی، عملی و هوشمند، عدم ترددهای غیر ضروری تاکید کرد و گفت: اگر این موارد از سوی اقشار مختلف مردم، کسبه، بازاریان و ادارات مختلف رعایت و فرهنگ سازی و اطلاع رسانی لازم اعمال شود شاهد مدیریت، کنترل و در نهایت قطع زنحیره ی کامل شیوع خواهیم بود.

وی به اقدامات انجام شده در حوزه مقابله و پیشگیری و همیاری، خیرین، تولیدی ها با تولید داوطلبانه محلول های ضدعفونی، الکل، دستکش و ماسک بیش از نیاز شهرستان و درخواست از استان برای صادر به سایر شهرستانها اشاره کرد و افزود: باید وضعیت تولید این مواد و تجهیزات را در شهرستان ثابت نگهداریم تا در فصل پاییز در صورت شیوع دوباره ویروس کرونا دغدغه نداشته باشیم.

فرماندار ویژه میانه با بیان برخی حرکتهای معاندوار که در بین مردم ایجاد نگرانی و دغدغه می کنند این امر را معصیتی بزرگ خواند و تصریح کرد: باید مردم را از استرس و آشفتگی دور کنیم زیرا یکی از عوامل تشدید کننده بیماری استرس و نگرانی است .

وی افتتاح نقاهتگاه برای بیماران کرونایی ترخیص شده از بیمارستان به همت مدیریت بحران، سپاه عاشورا، بیمارستان شهید محلاتی تبریز و هماهنگی امور از طریق این معاونت استانداری و سپاه ناحیه میانه، شبکه بهداشت و درمان و شهرداری و سایر ادارات خدمات رسان با تمامی تجهیزات و کادر مجرب را سبب تکمیل دوره درمان و در نهایت قطع زنجیره شیوع عنوان کرد.

مشایخی در پایان از اعضای ستاد پیشگیری و مقابله، امام جمعه و دادستان عمومی و انقلاب میانه، شبکه بهداشت و درمان، سپاه، نیروهای بسیج، نیروهای نظامی، انتظامی، بانک ها، ادارات خدمات رسان و سایر دستگاهها، مردم، خیرین، سرمایه گزاران و تولید کنندگان، اصناف، کسبه و بازاریان که به نوعی یاریگر شهرستان در امر مدیریت، کنترل و شیوع بیماری بودند قدردانی کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟