چرا تمایلات جنسی مردان هنگام صبح بالاتر است


میل جنسی مردها چه زمانی بیشتر است,مردها چه زمانی زودتر تحریک می شوند,میل جنسی مردها صبح ها بیشتر است,چرا تمایلات جنسی مردان هنگام صبح بالاتر است




چرا تمایلات جنسی مردان هنگام صبح بالاتر است

چرا تمایلات جنسی مردان هنگام صبح بالاتر است

مرد ها چه زمانی زودتر تحریک می شوند؟چرا یک مرد وقتی که صبح از خواب بیدار می‌شود میل جنسی زیادی دارد اما یک زن می‌خواهد به خواب خود ادامه دهد؟ چرا تمایلات جنسی مردان صبح ها بیشتر از خانم ها است؟

چرا اواخر شب ، هنگامی که زن در حال و هوای عشق است، مرد او فقط در آنجا دراز کشیده است و خروپف می کند؟ اینها همه به هورمون ها مربوط می‌شوند. به همین دلیل ساعت‌های جنسی ما همیشه هماهنگ نیستند. حالا در ادامه به بررسی دقیق حال و هوای آقایان در ساعت های شبانه روز می پردازیم.

میل جنسی مردان در ساعات مختلف روز

میل جنسی مردان در ساعت 5 صبح

یک مرد حتی قبل از اینکه صبح چشمانش را باز کند، میزان تستوسترون او در اوج خود یعنی بین ۲۵ تا ۵۰ درصد بیشتر از زمان دیگر در روز است. به این دلیل است که غده هیپوفیز در مغز او که مسئول تولید هورمون جنسی مردانه است، در شب فعال شده و سطح این هورمون در حال افزایش است.همچنین زنان هورمون تستوسترون (هورمون اصلی تمایلات جنسی) را تولید می‌کنند، اما آن را خیلی کم تولید می‌کند و این درحالی است که شبانه مقدار خیلی کمی از آن تولید می‌شود.

6 صبح

چرا تمایلات جنسی مردان هنگام صبح بالاتر است

یک بستر خوب و نرم هم دلیلی برای افزایش تمایلات مردانه است. مطالعات نشان داده‌اند مردی که طولانی‌تر و عمیق‌تر خوابیده است، سطح تستوسترون او نیز بالاتر است. تحقیقات انجام شده در مجله پزشکی آمریکا نشان می‌دهد خواب بیش از پنج ساعت می‌تواند سطح هورمون مردانه را 15٪ بالا ببرد.

7 صبح میل جنسی مردان در چه سطحی است

وقتی که یک مرد از خواب بیدار می‌شود هورمون‌های جنسی او در بالاترین حد خود است در حالی که در یک زن در پایین‌ترین سطح خود قرار دارد. سطح تستوسترون مرد و زن در به ترتیب در صبح و شب در بالاترین حد خود قرار دارند، بنابراین هماهنگی ندارند.

زن ها باید هورمون‌های بیشتری تولید کنند تا تمایلاتشان مانند مردان شود، بنابراین مردان باید تلاش بیشتری کنند.در عوض، هورمونهای زنان در طی سیکل ماهانه افزایش و کاهش می‌یابند. میزان تستوسترون زنان در اواسط سیکل ماهانه او در بالاترین حد خود، یعنی ۳۰ برابر بیشتر از زمان شروع است.

تغییر میل جنسی مردان در ساعت 8 صبح

در حال آماده‌ شدن برای یک روز شلوغ کاری دیگر هستند. هر دو جنس برای شروع روز خود آماده می‌شوند‌، سطح هورمون استرس کورتیزول بالا می‌رود و به آنها در بیدار شدن و کاهش اثر هورمون‌های جنسی کمک می‌کند. در سایت ویکی روان ذکر شده بعد از این موج اولیه، اگر بدن در واکنش به اتفاقات استرس ‌زا در طول روز، این هورمون را بیشتر تولید کند، تمایلات جنسی هم در مردان و هم در زنان کاهش می‌یابد.

9 صبح

با گذشت روز، مردان به طور مداوم تستوسترون را در بیضه های خود می‌سازند. این هورمون برای تحریک رشد عضلات و تولید اسپرم مورد نیاز است.

12 ظهر

یک همکار جذاب در محل کار است. اما این هورمون مردانه نیست که در ابتدا واکنش نشان می‌دهد. اگر فردی به شدت توسط کسی جذب شود، این سیستم عصبی او است که وارد عمل می‌شود. با دیدن کسی که جذاب است، انتقال‌دهنده‌های عصبی مغزی اندورفین را آزاد می‌کنند و باعث جریان خون در اندام‌های تناسلی مرد می‌شود. البته زمان بیشتری طول می‌کشد تا هورمون جنسی افزایش یابد.

1 بعد از ظهر

مثلا اگر زنی رژیم غذای دارد و نگاهی به نوشابه سفره نهار بیندازد خیلی کمتر از مردی تحریک می شود که او همکار جذابش را دیده است.مطالعات نشان داده‌اند که میزان تستوسترون زن، احتمالا با پیش‌بینی رابطه جنسی با شریک زندگی خود افزایش می‌یابد.

چرا تمایلات جنسی مردان هنگام صبح بالاتر است

تمایلات جنسی مردان ساعت 6 عصر

با نزدیک شدن عصر، میزان تستوسترون مردان در حال کاهش است در حالی که هورمون جنسی زنان به تدریج در حال افزایش است، اگرچه به کندی افزایش می‌یابد.با این حال، یک جلسه ورزش بعد از کار می‌تواند باعث افزایش میل جنسی هر دو جنس شود. مطالعات نشان داده‌اند که سطح تستوسترون در مردان بعد از 30 تا 40 دقیق ورزش استقامتی به طور قابل توجهی بیشتر می‌شود.

چرا تمایلات جنسی مردان هنگام صبح بالاتر است بیشتر بخوانید: متن

7 بعد از ظهر

هنگامی که زمان استراحت بعد از یک روز استرس زاست، حتی تماشای تلویزیون برای استراحت می‌تواند بر سطح هورمون جنسی تاثیر بگذارد.

8 بعد از ظهر

اگر یک مسابقه مهم در تلویزیون باشد، نتایج می‌تواند بر روی تستوسترون مرد تاثیر بگذارد البته بستگی به نتیجه دارد.هواداران ورزشی که بازی جام جهانی را تماشا می‌کنند، در صورتی که تیم آنها برنده شود، میزان هورمون آنها حدود ۲۰ درصد افزایش می‌یابد.

میل جنسی ساعت 9 شب

چرا تمایلات جنسی مردان هنگام صبح بالاتر است

در حال حاضر میزان تستوسترون یک مرد به پایین‌ترین سطح خود رسیده، در حالی که برای یک زن به بالاترین حد خود رسیده است. اما یک زن هرچه احساس جذابیت بیشتری داشته باشد، احتمال آن وجود دارد که بخواهد با همسرش به بستر برود. میل جنسی در زنان یک داستان ساده نیست

10 شب میل جنسی مردان در سطح پایین است

اگرچه سطح تستوسترون مردان در حال حاضر در پایین ترین سطح خود قرار دارد، اما هنوز هم احتمال دارد که شب ها رابطه جنسی داشته باشند.گفته شده ‌است که برای رابطه جنسی زنان به یک دلیل نیاز دارند و مردان فقط به یک مکان نیاز دارند و من فکر می‌کنم که این درست است.حتی اگر تستوسترون مرد ممکن است پایین باشد، سطح آن همچنان بالاتر از سطح یک زن است، بنابراین هنوز هم پاسخگو هستند، حتی اگر سطح آن برای مردان هنگام بیدار شدن از خواب بالاتر است.

در طی ارگاسم، هورمون پیوند دهنده اکسی‌توسین آزاد می‌شود که به نزدیکتر شدن زوج ها کمک می کند. در مردان، هورمون پیوندی به منقبض شدن غدد پروستات و مایع منی کمک می کند.در زنان به ایجاد انقباضات رحمی و هدایت اسپرم به سمت تخمدان ها کمک می‌کند.آزاد شدن اکسی‌توسین پس از سکس نیز دلیل خواب مردان پس از رابطه جنسی است. اکسی‌توسین در زنان به عنوان هورمون شیردهی و انقباضات عضلانی شناخته شده است.

منبع : ویکی روان

این مطلب در تاریخ پنج شنبه 17 اردیبهشت 1399منتشر شده است
اشتراک گذاری مطلب
چرا تمایلات جنسی مردان هنگام صبح بالاتر است چرا تمایلات جنسی مردان هنگام صبح بالاتر است چرا تمایلات جنسی مردان هنگام صبح بالاتر است
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
14





نظر شما در مورد مطلب چرا تمایلات جنسی مردان هنگام صبح بالاتر است چیست
:نام
:ایمیل
نظر شما
عدد بالا چند است؟ ثبت نظر


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت جنسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور