نقشه شوم زن صیغه‌ای برای شوهرش


نقشه شوم زن صیغه‌ای برای شوهرش

پلیس راز زنی که با اجیر کردن چند شرور قصد داشت انتقام کتک‌زدن دخترش را از همسر صیغه‌ای خود بگیرد، کشف کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، اواخر دی ماه پارسال بود که یکی از شهروندان در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از وقوع یک فقره آدم ربایی ناتمام مرد ۴۵ ساله در محدوده خیابان قدس دولت آباد خبر داد و در پی آن بلافاصله ماموران کلانتری در محل حاضر شدند. باحضور مأموران کلانتری در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد شاکی در حال تردد در خیابان‌ بوده که ناگهان سه مرد ناشناس با یک دستگاه سواری پراید به او حمله ور شده و با استفاده از گاز اشک آور قصد ربودنش را داشته‌اند اما این فرد با سرو صدا و فریاد زیاد اهالی را به کمک فراخوانده و با مداخله شهروندان این اقدام ناکام مانده و آدم‌ربایان نیز متواری شده‌اند.

با تشکیل پرونده اولیه، رسیدگی به موضوع با دستور مقام قضایی به پلیس آگاهی منتقل شد، که در همین راستا شاکی در مقر پلیس حاضر شده و به ماموران گفت:‌ درکار ساختمان سازی هستم و به دلیل طولانی شدن زمان پایان کار قادر به تحویل سند به چند تن از خریداران نشدم و به همین دلیل احتمال می‌دهم که یکی از خریداران دست به چنین کاری زده باشد.

به‌دنبال اظهارات شاکی، ماموران راهی محل وقوع آدم ربایی شده و علیرغم انجام تحقیقات میدانی سرنخی از آدم ربایان به دست نیامد. همزمان در شاخه دیگری از تحقیقات مشخص شد که شاکی دخترخوانده‌ای جوان دارد که در روز حادثه با مردی حدودا ۳۰ ساله با هویت معلوم در ارتباط بوده است. همین موضوع منجر به برانگیخته شدن شک ماموران در مورد اینکه احتمالا این فرد درآدم ربایی نقش داشته، شد. به همین دلیل نیز این مرد با دستور مقام قضایی در تاریخ ۱۵ اردیبهشت امسال بازداشت شد.

با انتقال متهم به مقر انتظامی او تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن منکر هرگونه مشارکت در آدم‌ربایی شد، اما در ادامه بازجویی‌ها سرانجام به قصدش برای آدم‌ربایی اعتراف کرد و گفت: نقشه آدم ربایی را زن صیغه‌ای این مرد کشید، چرا که او مدام دختر را مورد ضرب و شتم قرار داده و به همین دلیل از او کینه داشت. این زن به من پول داد و خواست که با همراهی چند شرور این مرد را دزدیده و گوشمالی بدهم که نقشه مان اجرایی نشد.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت با تایید این خبر اعلام کرد که متهم برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. همچنین همسر موقت و دخترخوانده این فرد نیز دستگیر شدند و تحقیقات از آنان ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام