مدرسه 2 کلاسه خیرساز در روستای ایشلق میانه کلنگ زنی شد


مدرسه 2 کلاسه خیرساز در روستای ایشلق میانه کلنگ زنی شد

تبریز- ایرنا- عملیات اجرایی مدرسه 2 کلاسه خیر ساز در روستای ایشلق بخش کندوان میانه با اعتبار 2 میلیارد ریال از سوی خیر این روستا در مساحت یکهزار و 80 متر با زیربنای 103 متر آغاز شد.

معاون استاندار آذربایجانشرقی و فرماندار ویژه میانه روز پنجشنبه در آیین کلنگ زنی این مدرسه با تبریک هفته معلم به تمامی فرهنگیان دلسوز و زحمتکش شهرستان، از همراهی مردم در کنترل شیوع کرونا و مشارکت آنها در انتخابات با بالاترین درصد نسبت به شهرستانهای دیگر و نیز فعالیت مستمر اعضای ۲ ستاد بازسازی مناطق زلزله زده در بخش ترکمانچای و کندوان تقدیر کرد.

محمدرضا مشایخی مشارکت بالای مردمی و خیرین در بخش کندوان بویژه در روستای ایشلق در حوزه های آب، راه، واگذاری زمین برای احداث پاسگاه، مدرسه سازی و غیره را در نوبه خود بی نظیر و مثال زدنی برشمرد .

وی مشارکت مردم در کنار اعتبارات دولتی را حرکتی ارزشمند و بزرگ خواند و اضافه کرد: مشارکت روحانیت در این بخش در حوزه های مختلف فرهنگی، مذهبی، اجتماعی و سایر حوزه ها نقطه قوت دیگر این بخش محسوب می شود.

مشایخی به وجود سرمایه گذاران متعصب در این روستا برای رونق و آبادانی هر چه بیشتر زادگاه خود اشاره و اعلام کرد: مشارکت و همراهی مردم باعث شده است تا مسوولین نیز در راستای ارتقای خدمات به آنها تلاش کنند.

فرماندار ویژه میانه با بیان اینکه به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران خدمات بسیاری در روستاها ارائه شده است، هدف مهم دولت را ارتقای خدمات در جهت تسهیل هر چه بیشتر امور مردم عنوان کرد.

مشایخی در پایان اجرای ۵۰ میلیارد ریالی پروژه در این روستا با مشارکت دولت و مردم در ۲سال اخیر و ساخت ۲۰ مدرسه خیر ساز در این بخش را نمادی از مشارکت مردم عنوان کرد.

زرین بخشدار کندوان میانه نیز در این مراسم با تقدیر از حمایت و پشتیبانی فرماندار ویژه شهرستان و همکاری سایر نهادها از خیرین، سرمایه گذاران و اعضای شورای اسلامی و بخش، دهیاران و ادارات شهرستان در پیشبرد اهداف این بخش، گزارشی از مشارکت مردم و خیرین در بخش کندوان از جمله روستای ایشلق ارائه کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟