سردار رضایی: مسائل مربوط به سرقت و جرم باید در مجلس و دولت مطرح شود


سردار رضایی: مسائل مربوط به سرقت و جرم باید در مجلس و دولت مطرح شود

جانشین فرمانده ناجا گفت: موضوعات مهمی از جمله سرقت، وقوع جرم و … باید در مجلس و دولت مطرح و پیگیری شود.

خبرگزاری مهر: به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی در مراسم تکریم و معارفه جانشین فرمانده ناجا ضمن ادای احترام به شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای عزیز نیروی انتظامی و مدافعان حرم و خصوصاً شهدای مظلوم مرزبانی و خانواده بزرگ رزمندگان اسلام گفت: از اینکه اقدامات بنده طی چهل سال در این نظام مورد تأیید فرمانده معظم کل قوا، امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) و فرمانده نیروی انتظامی قرار گرفته است، سجده شکر به جا می‌آورم؛ امیدوارم که با قرار گرفتن در این مسیر شرمنده شهدا نشوم.

وی ضمن قدردانی از سردار اشتری به دلیل این انتصاب ادامه داد: امیدوارم بتوانم در این سازمان و نظام خدمتگزار خوبی باشم و در همین سنگر با لباس رنگین به خون شهادت، این دنیا را ترک کنم.

جانشین فرمانده ناجا عنوان کرد: از خداوند متعال خواستارم که به بنده توفیق دهد تا مسیر پیش رو را سرافرازانه و با گام‌های بلند طی کنم.

سردار رضایی با بیان اینکه بنده مشاور و مجری دستورات و تدابیر فرمانده ناجا هستم، گفت: مؤثرترین مؤلفه در امنیت ملی و روابط بین الملل، نیروی انتظامی است لازم است همه ما در رسیدن به پلیس در تراز انقلاب اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نکنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی مرجع جهان اسلام است، تصریح کرد: نیروی انتظامی با زندگی مردم عجین شده است بنابراین در راستای اجرای مطالبات به حق مردم باید مأموریت‌های خود را به نحو مطلوب انجام دهیم و موضوع ارتقا آمادگی عملیاتی و کاهش آسیب پذیری را مورد اهتمام ویژه قرار دهیم.

سردار رضایی با تاکید بر اینکه یکی از دغدغه‌های مردم افزایش و ارتقا احساس امنیت است گفت: موضوعات مهمی از جمله سرقت، وقوع جرم و … باید در مجلس و دولت مطرح و پیگیری شود و ما نیز در نیروی انتظامی باروحیه انقلابی و جهادی در رسیدن به اهداف مورد نظر تلاش کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات