27 میلیارد تومان کمک بلاعوض در چهارمحال و بختیاری پرداخت شد


27 میلیارد تومان کمک بلاعوض در چهارمحال و بختیاری پرداخت شد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری از پرداخت 27 میلیارد و 800 میلیون تومان کمک بلاعوض در سال گذشته برای خسارت سیل در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری سهراب رئیسی با اشاره به عملکرد حوزه بازسازی و مسکن روستایی در سال گذشته اظهار کرد: در سال گذشته ۷۲۲۷ خانوار تسهیلات در حوزه بهسازی، بازسازی و تعمیرات با همکاری بانک‌های عامل به مبلغ ۲۳۵ میلیارد تومان در استان پرداخت و زمینه اشتغال ۲۵۰۰ نفر در طول دوره اجرا فراهم شد.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری توضیح داد: همچنین به ۴۰۳۸ خانوار کمک بلاعوض به مبلغ ۲۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بلاعوض حوادثی پرداخت شده‌است.

وی با اشاره به ساخت ۲۴۴۰ واحد مسکن محرومین در چهارمحال و بختیاری بیان کرد: ساخت این تعداد با ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار و ۱۵۰ هزار مترمربع زمینه اشتغال ۲۴۴۰ نفر را ایجاد و ۱۰ هزار نفر از این پروژه بهره‌مند می‌شوند.

رئیسی با بیان به اقدامات انجام شده برای سیل در سال ۹۸ ادامه داد: تعداد کل واحدهای خسارت دیده شهری و روستایی ۳۰۶۱ واحد احداثی و تعمیری بوده که ۱۰۷میلیاد تومان خسارت وارد شده است.

وی مجموع تسهیلات و کمک بلاعوض را ۱۰۲ میلیارد ۴۸۰میلیون تومان اعلام کرد و عنوان کرد: ۷۴ میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی و ۲۷ میلیارد و۸۰۰میلیون تومان کمک بلاعوض است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری در پایان با اشاره به تامین سیمان رایگان در چهارمحال و بختیاری یادآور شد: با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیار ریال ۱۵۱۸ تن سیمان رایگان بین واجدین شرایط سطح استان توزیع شده‌است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک