دانلود Gap Messenger‏ – نسخه کامپیوتر پیام‌رسان ایرانی گپ


با دانلود Gap Messenger می‌توانید تجربه استفاده پیام‌رسان ایرانی گپ را در کامپیوتر کسب کنید.

دانلود Gap Messenger‏ – نسخه کامپیوتر پیام‌رسان ایرانی گپبه گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با پیشرفت روزانه فناوری در سراسر دنیا و افزایش اهمیت سرعت در ایجاد ارتباطات، استفاده از راه‌های مختلف برقراری تماس افزایش پیدا می‌کند. یکی از رایج‌ترین راه‌های ایجاد ارتباط و ارسال پیام استفاده از پیام‌رسان‌ها است.

از آنجایی که سرعت و کیفیت برقراری ارتباط توسط این نوع برنامه‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است، تنها تعداد کمی از این نرم‌افزار‌ها قادرند تا پاسخگوی نیاز کاربران باشند و رتبه بالایی در بین رقبای خود کسب کند.

یکی از برترین پیام‌رسان‌ها که توانسته از هر جهت کاربرانش را راضی نگه دارد، برنامه گپ است. این برنامه با ارائه قابلیت‌های متنوع و مفید در کنار سرعت مناسب توانسته تا بسیاری از کاربران ایرانی را به خود جذب کرده و به رقابت با نرم‌افزارهای خارجی بپردازد. در ادامه به برخی از ویژگی‌های این برنامه اشاره شده است.

دانلود Gap Messenger‏ – نسخه کامپیوتر پیام‌رسان ایرانی گپ

برخی از ویژگی‌های دیگر این برنامه:
قابلیت چت و گفتگو به صورت انفرادی یا گروهی امکان ارسال انواع فایل‌ها برای کاربران دیگر پلتفرم کامل برای توسعه انواع ربات‌ها دارای امکانات کامل برای راه اندازی فروشگاه مجازی و فروش محصولات قابلیت انتقال آسان و سریع پول بین کاربران مختلف دارای قابلیت کیف پول که با آن می‌توانید از انواع فروشگاه ها، شرکت‌ها و … خرید کنید. پشتیبانی از استیکر‌ها امکان ویرایش و لایک کردن پیام‌ها قابلیت تغییر پوسته و شخصی سازی کامل برنامه دارای بازی‌های آنلاین و امکان بازی به صورت چند نفره و رقابت با دوستان رابط کاربری زیبا، کاربر پسند و بهینه شده برای کاربران ایرانی

تغییرات در نسخه جدید:

نسخه جدید تماس تصویری با قابلیت Share Desktop جهت برگزاری کلاس آنلاین و ارائه خدمات پشتیبانی حل مشکل عدم برقراری تماس تصویری بین نسخه موبایل و وب و دسکتاپ اضافه شدن امکان تعیین نوع نمایش لینک‌ها در دکمه شیشه‌ای در پیام‌ها امکانات جدید در تماس تصویری و رابط کاربری جدید تماس کاهش مصرف حافظه و افزایش سرعت برنامه بازنویسی روال حذف تاریخچه و حذف گفتگو اضافه شدن امکان کپی لینک های منشن پیاده سازی ساختار جدید دنیای گپ رفع ایرادات جزئی
• دانلود و مشخصات فایل

دانلود Gap Messenger‏ – نسخه کامپیوتر پیام‌رسان ایرانی گپ
حجم: 50 مگابایت
نوع فایل: exe برای ویندوز

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


توزیع 35 هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرم...