انتشار دفترچه آزمون کاردانی به کارشناسی سال 99/ اعلام زمان شروع ثبت نام


انتشار دفترچه آزمون کاردانی به کارشناسی سال 99/ اعلام زمان شروع ثبت نام
دفترچه ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی سال ۹۹ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

به گزارش ایسنا، سازمان سنجش آموزش کشور طی اطلاعیه ای اعلام کرد؛ پیرو اطلاعیه مورخ ۱۰ اردیبهشت امسال بدین وسیله به اطلاع تمامی متقاضیان ثبت نام و شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۹ می رساند که ثبت نام این آزمون منحصراً بصورت اینترنتی از امروز چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه شروع شده و تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۲۳ این ماه ادامه دارد.

داوطلبان متقاضی ثبت نام که دارای شرایط عمومی و اختصاصی درج شده در دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته هستند میتوانند در آزمون ذکر شده ثبت نام کنند.

دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته همزمان با شروع ثبت نام از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل دسترس است.

بر اساس اعلام این سازمان، علاقه مندان به تحصیل در دوره های کارشناسی ناپیوسته باید ضمن اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت نام اتباع غیرایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه، در صورتی که دارای شرایط ذکر شده باشند بعنوان داوطلب مقطع کارشناسی ناپیوسته منحصراً در یک رشته امتحانی (طبق ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته آزمون) متقاضی شوند.

همینطور پذیرش در تعدادی از رشته های امتحانی مذکوربدون آزمون و طبق سوابق تحصیلی (معدل تراز شده مقطع کاردانی) صورت خواهد پذیرفت.

تمامی متقاضیان اعم از این که پذیرش در رشته امتحانی آنان با آزمون یا طبق سوابق تحصیلی (بدون آزمون) باشد، لازم است که مطابق ضوابط دفترچه رهنما و توضیحات این اطلاعیه در آزمون ذکر شده ثبت نام و انتخاب رشته کنند. در صورت عدم ثبت نام در تاریخ مقرر، پذیرش متقاضی بعد از پایان مهلت تعیین شده امکان پذیر نخواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا