واکنش نخست‌وزیر اسبق قطر به شایعه کودتا


واکنش نخست‌وزیر اسبق قطر به شایعه کودتا

نخست وزیر اسبق قطر در واکنش به شایعه منتشر شده درباره کودتا اعلام کرد: من هرگز به هیچ دروغ، شایعه و اظهارات بی‌اساسی پاسخ نمی‌دهم.

به گزارش افکارنیوز،

نخست وزیر اسبق قطر در اولین واکنش به شایعه منتشر شده درباره کودتا در کشورش اعلام کرد: من هرگز به هیچ دروغ، شایعه و اظهارات بی‌اساسی پاسخ نمی‌دهم.

اخبار بین الملل-حمد بن جاسم، نخست وزیر پیشین و وزیر خارجه سابق قطر در توییتر نوشت،‌ می‌خواهد بار دیگر تاکید کند که همچنان به رغم شایعات دو روز پیش به همین سیاست ادامه می‌دهد.

وی اضافه کرد: من جزو آن دسته از افرادی نیستم که دیگران را برای دفاع از خود یا حمله یا دروغ بافی برای دیگران با استفاده از پول مردم به خدمت می‌گیرند، اگر کسی شکایتی از من دارد هیچ دلیلی ندارد نزد دیگری شکایت کند، موضع من مشخص است.

این اظهار نظر در واکنش به شایعه تلاش برای کودتا علیه تمیم بن حمد، امیر قطر مطرح شده که گفته شده بود، امیر قطر دستور بازجویی از شرکت متعلق به حمد را درباره پرونده‌های فساد داده است.

شبکه‌های اجتماعی اخیرا شایعاتی مبنی بر تلاش کودتا در قطر منتشر کردند که حمد بن جاسم عامل آن بوده و نیروهای مستقر در ترکیه آن را در نطفه خفه کرده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر| دژ محمدعلی خان دزفول اثری خارق‌العاده از معماری طبیعت