وضعیت روحانیون شیعه در زندان‌های آل‌خلیفه وخیم است


وضعیت روحانیون شیعه در زندان‌های آل‌خلیفه وخیم است

خانواده این روحانی شیعه در بحرین می گویند پدرشان با آنها تماس گرفته و گفته که هر روز وضعیت زندانیان شیعه در این کشور وخیم تر می شود .

به گزارش خبرگزاری شبستانبه نقل از پرس تیوی، بر اساس گزارش سازمان های حقوق بشری در بحرین مقامات امنیتی رژیم آل خلیفه به طور عمد روحانیون شیعه زندانی در این کشور را از خدمات بهداشتی درمانی محروم می کنند. البته گفته می شود زندانیان شیعه نیز از این امکانات محروم هستند.

خانواده شیخ میرزا محروس یکی از روحانیون و رهبران شیعیان بحرین در زندان جاو شهر منامه می گویند ماموران زندان از رساندن امکانات بهداشتی درمانی به پدرشان خودداری می کنند و می گویند ضروری نیست.

خانواده این روحانی شیعه در بحرین می گویند پدرشان با آنها تماس گرفته و گفته که هر روز وضعیت زندانیان شیعه در این کشور وخیم تر می شود و هیچ امکاناتی از سوی ماموران برای آنها فراهم نمی شود.

شیخ محروس به بیماری سندرم دستگاه گوارشی تحریک پذیر (IBS) مبتلا شده است و نیاز به فوریت های پزشکی دارد ولی در زندان کمترین امکانات بهداشتی نیز ارائه نمی شود. شیخ محروس یکی از جمله تعداد زیادی از روحانیون شیعه است که در زندان های آل خلیفه به اتهام شرکت در تظاهرات ضد دولتی به سر می برد.

شیخ محروس قبل از بازداشت مسئول موسسه ای به نام جامعه الزهرا در شهر منامه بود. بعد از بازداشت شیخ محروس فعالیت های این موسسه شیعی نیز تعطیل شده است.

پایان پیام/42

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس