برگزاری نخستین مسابقه عکاسی «سراج» به همت آستان مقدس حسینی


برگزاری نخستین مسابقه عکاسی «سراج» به همت آستان مقدس حسینی

دارالقرآن کریم در آستان مقدس امام حسین(علیه السلام)، نخستین مسابقه عکاسی «سراج» را با محوریت فضای روحانی ماه مبارک رمضان برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از qafqn، مرکز رسانه قرآن وابسته به دارالقرآن کریم در آستان مقدس امام حسین(علیه السلام)، نخستین مسابقه عکاسی «سراج» را برگزار می کند.

محوریت این مسابقه عکاسی، فضای عبادی در ماه پرفضیلت رمضان و تلاوت قرآن کریم است.

مرکز رسانه قرآن درباره شرایط حضور دراین مسابقه، اعلام کرد: حضور برای همه عکاسان حرفه ای و غیر حرفه ای زن و مرد آزاد است، علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه باید تنها دو اثر خود را ارایه دهند، عکس نباید حاوی هیچ امضا، نوشته یا تاریخ باشد، هر عکسی که خارج از چارچوب محوریت این مسابقه باشد، حذف می شود.

این مرکز اعلام کرد: مالکیت حقوق عکس باید برای عکاس شرکت کننده در این مسابقه باشد، زمان ارسال عکس ها از 10 تا 29 ماه مبارک رمضان است و شرکت کنندگان باید به پست اینترنتی « alsuraj.photo@gmail.com» ارسال کنند.

آستان مقدس امام حسین (علیه السلام) به سه رتبه برگزیده این مسابقه جوایز نقدی و متبرک حرم حسینی اهدا می کنند.

علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه برای اطلاعات بیشتر می توانند به صفحه دارالقرآن کریم در آستان مقدس امام حسین(علیه السلام) در فیس بوک و اینستاگرام مراجعه کنند و یا با شماره (07713051986) تماس بگیرند.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور