اراده تکوینی خداوند جهان را آماده ظهور می‌کند


اراده تکوینی خداوند جهان را آماده ظهور می‌کند

استاد دانشگاه باقرالعلوم بیان کرد: اراده تکوینی خداوند جهان را آماده ظهور می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت‌الاسلام والمسلمین بهروزی لک عصر امروز در آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی مهدویت که به شکل آنلاین برگزار شد با اشاره به پاندمی کرونا که قلوب را به درگاه الهی متوجه کرده است گفت: سوء مدیریت و بی عدالتی های جهان و همچنین تخریب محیط زیست د راین ایام همه رو متوجه کرده است.

وی افزود: تجربه جهانی زیستن در این ایام شکل گرفته است. تجربه جهانی شدن رخ داده بود ولی هیچ زمانی انسان ها تا امروز خود را در یک زندگی جهانی حس نکرده بودند.

استاد دانشگاه باقرالعلوم (ع) بیان کرد: اراده تکوینی الهی است که یقینا برای آمادگی ظهور شرایط را فراهم می کند. با تقدیر و تشکر از جهاددانشگاهی واحد استان قم به عنوان مسئول کارگروه دانشجویی ستاد فعالیت های مهدوی در حوزه علمیه قم امیدواریم این جشنواره با قوت هرچه بیشتر به پیش برود.

وی گفت: همه ما باید تحت لوای امام زمان حرکت کنیم. اگر امام ما را گرد هم می آورد و قلوب منتظران را به هم نزدیک می کند یقینا تجربه ای است که ما را با هم یکی می کند. امیدواریم که در جشنواره های بعدی کمک های موثرتری برای فعالان جشنواره و جهاددانشگاهی قم داشته باشیم.

وی در پایان توجه قلوب امام زمان(عج) در شب‌های قدر تاکید کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا