معاون رییس جمهور چند پرونده در دادسرا دارد ! + جزئیات


غلامحسین اسماعیلی درباره پرونده عیسی کلانتری گفت: آقای کلانتری از قبل چند پرونده در دادسرا دارد.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، غلامحسین اسماعیلی در بیست و پنجمین نشست خبری خود در جایگاه سخنگوی قوه قضاییه با تبریک ایام پربرکت ماه مبارک رمضان درباره پرونده معاون رئیس جمهور توضیح داد.


معاون رییس جمهور چند پرونده در دادسرا دارد

سخنگوی قوه قضائیه درباره پرونده عیسی کلانتری گفت: آقای کلانتری از قبل چند پرونده در دادسرا دارد. از بیان جزئیات پرونده ها معذورم. اغلب پرونده ها راجع به محیط زیست است، چون بخشی از آن رسانه ای شد و مربوط به تالاب انزلی و بخشی مربوط به فعالیت های محیط زیستی در خوزستان و اصفهان و کرمان مطرح شده و هنوز نهایی نشده و تخصصی است، نظرات کارشناسی متفاوت است و مراحل نهایی را طی می‌کند. بخشی از این پرونده بزودی تعیین تکلیف می‌شود اما چون دادسرا تصمیمی نگرفته مشخص نیست در دادسرا مختومه می شود یا به دادگاه ارسال می شود و بعد از اتمام رسیدگی در دادسرا نتیجه مشخص می شود.

آخرین وضعیت پرونده سکه ثامن و طلای شادی

وی درباره پرونده‌های کثیرالشاکی گفت: از جمله این پرونده ها مانند سکه ثامن و طلای شادی است که این پرونده ها در دادگاه بدوی رسیدگی و رای صادر شد و به تجدیدنظر ارسال شد و هر کدام چند هزار شاکی دارند. وعده داده شده که دادگاه تجدیدنظر پرونده سکه ثامن را تا پایان ماه جاری و پرونده طلای شادی را دادگاه تجدیدنظر تا یک ماه آینده رای نهاییش را صادر کند و با این دو پرونده حدود ۱۰ هزار نفر مالباختگان تکلیفشان روشن می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در