جزئیات پرونده عیسی کلانتری | وضعیت پرونده تخلفات خودرویی نمایندگان مجلس


جزئیات پرونده عیسی کلانتری | وضعیت پرونده تخلفات خودرویی نمایندگان مجلس

سخنگوی قوه قضائیه در خصوص وضعیت پرونده‌های رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، رئیس سازمان آبخیزداری و نمایندگان مجلس متخلف در حوزه خودرو توضیح داد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه امروز سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در بیست و پنجمین نشست خبری خود در پاسخ به سوالی در خصوص پرونده رئیس سازمان آبخیزداری گفت: رسیدگی به این پرونده به اتمام رسیده و برای رئیس سازمان و ۸ نفر دیگر از متهمان کیفرخواست صادر شده و به زودی در دادگاه بررسی می‌شود.

اسماعیلی همچنین در مورد آخرین وضعیت پرونده ۲ نماینده مجلس که تخلفاتی در حوزه خودرو داشتند هم گفت: سعی شده حتی‌الامکان در دوران مسئولیت به این پرونده رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه تعدادی محاکمه شدند افزود: دو نفر پرونده دارند که جلسات دادگاه برگزار شد ولی نقص پرونده داشته و هفته گذشته با رفع نقص پرونده، پرونده مجدد به دادگاه اعاده شده و با نظر دادگاه در روزهای آینده رای مقتضی صادر می‌شود.

سخنگوی قوه قضائیه همچنین در خصوص پرونده عیسی کلانتری نیز گفت: آقای عیسی کلانتری از قبل پرونده داشته و اغلب در مورد حوزه محیط زیست و تالاب انزلی و فعالیت محیط زیستی در خوزستان، کرمان و اصفهان بوده که اینها موضوعات تخصصی است.

وی ادامه داد: پرونده وی مراحل نهایی کارشناسی را طی کرده و بخشی از پرونده تعیین تکلیف می‌شود ولی مشخص نیست مختومه می‌شود یا به دادگاه ارسال خواهد شد.

کد خبر 508376

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا