نکاتی برای حفظ عشق در زندگی


روش هایی برای حفظ عشق در زندگی بسیاری از زوجها از همان اول بدون عشق ازدواج و زندگی می کنند و بسیاری دیگر در ابتدا با عشق و علاقه فراوان ازدواج می کنند اما بعد از مدتی دچار مشکلات اساسی با همسرشان می شوند و نمی توانند راه حلی برای این مشکلات پیدا کنند. اگر شما جزء گروه دوم هستید ، هرچه سریعتر مشکلاتتان را حل کنید تا این عشق از بین نرود و به گروه...

نکاتی برای حفظ عشق در زندگی

روش هایی برای حفظ عشق در زندگی

بسیاری از زوجها از همان اول بدون عشق ازدواج و زندگی می کنند و بسیاری دیگر در ابتدا با عشق و علاقه فراوان ازدواج می کنند اما بعد از مدتی دچار مشکلات اساسی با همسرشان می شوند و نمی توانند راه حلی برای این مشکلات پیدا کنند.

اگر شما جزء گروه دوم هستید ، هرچه سریعتر مشکلاتتان را حل کنید تا این عشق از بین نرود و به گروه اول نپیوندید.

دستورالعمل :

اول از همه ، شما باید یک مشاورخوب و مناسب پیدا کنید که بتواند در حل مشکل شما به شما کمک کند.

اگر مشکل شما اختلاف نظر و عدم تفاهم در برخی مسائل باشد معمولا” راحت تر حل می شود اما اگرمشکلاتتان خشونت روحی و یا جسمی است احتمالا” برای حل مشکلاتتان باید بیشتر تلاش کنید که در هر دو مورد باید از مشاور کمک بگیرید . به یاد داشته باشید که اگر یکی از زوجها در جلسات مشاوره حاضر نشود معمولا”مشاوره نمی تواند تاثیرگذار باشد.

شما باید درهای ارتباط دو طرفه با همسرتان را همیشه باز نگه دارید. ممکن است وقتی همسرتان درباره مسئله ای می خواهد با شما صحبت کند ، ممکن است حوصله نداشته باشید و احساس کنید

نکاتی برای حفظ عشق در زندگی

زمان مناسبی برای صحبت کردن درباره آن موضوع نیست اما باید سعی کنید به حرفهای او گوش کنید و یا با آرامش برای او توضیح دهید که بهتر است در یک فرصت مناسب تر درباره این موضوع صحبت کنید .

نکته ای که باید بیاد داشته باشید این است که ارتباط برقرار کردن و حرف زدن شما با همسرتان برای حفظ عشق و محبت در رابطه شما ضروری است و باید همه تلاشتان را بکنید که این ارتباط با محبت و دیپلماسی همراه باشد نه با نفرت و تلخی و پیش کشیدن مسائل و مشکلات گذشته .

از آنجایی که آمار طلاق این روزها به شدت بالا رفته است کاملا” مشخص است که حفظ زندگی مشترک تا چه حد سخت شده و نیازمند تلاش است. به همین دلیل اگر بین شما و همسرتان عشق واقعی وجود دارد باید سعی کنید

همیشه با هم ارتباط داشته باشید و هیچ کدام از مشکلاتتان را حل نشده و مبهم باقی نگذارید تا این مشکلات عمیق تر و ریشه دارتر نشوند و در نهایت منجر به از بین رفتن عشق بین شما نشوند. این تنها راه برای حفظ عشق و زندگی مشترک و جلوگیری از پیوستن به آمار طلاق است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ازدواج

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت