برگزاری کنگره ملی 6300 شهید لرستان


برگزاری کنگره ملی 6300 شهید لرستان

استاندار لرستان از برگزاری کنگره ملی 6300 شهید استان خبر داد.

دکتر سید موسی خادمی در جلسه هماهنگی برگزاری ستاد کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید استان که شامگاه پانزدهم اردیبهشت برگزار شد، بر برگزاری پرشکوه و باکیفیت‌ این کنگره ملی تأکید کرد.

وی با اشاره به مقام والای شهدای گران‌قدر لرستان به استفاده از تجارب ارزشمندی که در این زمینه وجود دارد تأکید کرد و گفت: می‌توان ضمن استفاده از تجارب موجود فراتر از گذشته عمل کرد.

استاندار لرستان اظهار امیدواری کرد: با تلاش و اخلاص بیشتر اعضای کمیته‌های اجرایی در فرصت باقی‌مانده بتوانیم با توجه به منابع ضعیف، کمبودهای مالی را پوشش دهیم و کار خوبی در شان شهیدان والامقام ارائه دهیم.

خادمی با تأکید بر اهمیت جمع‌آوری بانک اطلاعاتی شهدا و ارزش‌های دفاع مقدس گفت: می‌توانیم با انجام کارهای فیزیکی و هم ارائه کارهای فرهنگی و تولید محتوا و نمادهای دفاع مقدس به حفظ و ترویج فرهنگ شهادت و ایثار کمک کنیم.

استاندار لرستان با اعلام آمادگی کامل استانداری در این زمینه مشارکت و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی را ضروری دانست و گفت: شهدا نیازی به ما ندارند اما مردم همواره با توسل قلبی از فیض وجودی شهیدان استفاده لازم را می‌برند.

سردار کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان نیز در این جلسه گفت: برگزاری کنگره ملی شهدای استان بخش اعظمی از مردم را درگیر موضوع می‌کند و می‌تواند خیلی از مناسبات استان را متأثر و فضا را تلطیف کند.

وی تصریح کرد: شهید متعلق به‌کل بشریت است و تعلق به قشر خاصی ندارد و می‌توان با استفاده از گنجینه شهدا خیلی از چالش‌ها را در جامعه حل کرد.

در ادامه این جلسه دکتر محمود ثمینی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به نقش پررنگ مردم لرستان در دوران دفاع مقدس گفت: لرستان به‌تناسب سوابق و خدماتی که به انقلاب اسلامی کرده، سهم زیادی از انقلاب نبرده است و لازم است استانی که هم در مسیر جنگ و هم در خط مقدم بوده، هدف‌گذاری شود و با اشتغال‌زایی و محرومیت‌زدایی و افزایش سطح درآمد مردم به خدمت‌رسانی بهتر دولت پرداخت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر