هتلینگ بیمارستان‌های تامین اجتماعی زنجان ارتقا می‌یابد


هتلینگ بیمارستان‌های تامین اجتماعی زنجان ارتقا می‌یابد

زنجان - ایرنا - مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده در سال جاری فازهای باقی‌مانده طرح ارتقاء هتلینگ بیمارستان‌های تامین اجتماعی این استان اجرا می‌شود.

دکتر علی محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با کارهای انجام شده، طرح هتلینگ در سه بخش از بیمارستان امام‌حسین(ع) زنجان و ۲ بخش از بیمارستان امید ابهر در سال ۹۶ به مرحله بهره برداری رسیده است.

وی اضافه کرد: سال گذشته طرح ارتقاء هتلینگ در سه بخش دیگر امام حسین(ع) ابلاغ شده که به محض تامین اعتبارات لازم، اجرای آن آغاز می‌شود.

این مسؤول ادامه داد: تمامی خدمات رفاهی تعریف شده درقالب طرح ارتقاء هتلینگ برای بیماران رایگان بوده و امکانات خوبی در این رابطه ایجاد شده است.

وی اظهار داشت: با اجرای طرح هتلینگ، ساختار ظاهری بیمارستان امام حسین(ع) تغییر یافته به طوری که با اجرای این طرح ورودی بیمارستان بهسازی و تخت های بیمارستانی تعویض شده و سیستم های برودتی گرمایشی و سرمایشی نیز در راستای تامین آسایش بیماران بهسازی شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان ادامه داد: با اجرای طرح هتلینگ در بیمارستان امام حسین(ع)، لابی اصلی این بیمارستان نوسازی و صندلی‌های همراهان بیماران که پیش از این به‌صورت فلزی بود به صورت مبلمان شده و تابلوهای موجود نیز به الکترونیکی تبدیل شده است.
محمدی افزود: با اجرای کامل این طرح در بیمارستان امام حسین(ع)، امکانات بخش ها، در حد هتل‌های چهار ستاره بوده که در اختیار بیماران قرار می‌گیرد.

به گفته این مسئول درسال ۹۶ بخش زنان و زایمان، اطفال و لابی در اجرای این طرح قرار گرفتند و در صورت ابلاغ تامین اعتبارات، هتلینگ بخش‌های جراحی زنان، سی سی یو و پست سی سی یو این بیمارستان نیز عملیاتی می شود.

وی اضافه کرد: با تامین اعتبارات، طراحی ها در سه بخش مذکور به سرعت آغاز و در نیمه دوم سالجاری نیز اقدامات اجرای این طرح در دستور کار قرار می گیرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان ادامه داد: در صورت تصویب در سازمان مرکزی طرح توسعه بیمارستان امام حسین(ع) به منظور ارتقای استانداردهای فضای فیزیکی و همچنین طرح توسعه بیمارستان امید ابهر در سالجاری اجرایی خواهد شد.

وی یادآوری کرد: در بیمارستان امید ابهر نیز بخش اورژانس مطابق استانداردهای روز دنیا توسعه و یافته است.

محمدی با اشاره به اینکه هم اکنون پرداخت مستمری و هزینه درمان بیماران کرونایی از اولویت اول سازمان تامین اجتماعی است، خاطرنشان کرد: سازمان تامین اجتماعی بیشترین اعتبارات خود را در راستای پرداخت مستمری و درمان بیماران کرونایی هزینه می کند که امیدواریم با فروکش کردن این بیماری، دستور ابلاغ تامین اعتبارات صادر شود.

هم اکنون ۲ بیمارستان، یک پلی کلینیک و چهار درمانگاه تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در شهرهای زنجان، ابهر، خرمدره و خدابنده فعالیت می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند