لغو مراسم عزاداری شهادت امام علی (ع) در نجف به دلیل کرونا


لغو مراسم عزاداری شهادت امام علی (ع) در نجف به دلیل کرونا

خبرگزاری آریا- استاندار نجف اعلام کرد، با توجه به شرایط بهداشتی و شیوع ویروس کرونا، مسئولان استان امسال نمی‌توانند در سالروز شهادت امام علی -علیه‌السلام- میزبان عزاداران باشد.

لغو مراسم عزاداری شهادت امام علی (ع) در نجف به دلیل کرونا
خبرگزاری آریا-استاندار نجف اعلام کرد، با توجه به شرایط بهداشتی و شیوع ویروس کرونا، مسئولان استان امسال نمی‌توانند در سالروز شهادت امام علی -علیه‌السلام- میزبان عزاداران باشد.
به گزارش آریا، استاندار نجف روز یکشنبه در کنفرانسی خبری اعلام کرد که مسئولان این استان از پذیرش زائران در سالروز شهادت امام علی -علیه السلام- معذورند.
الیاسری با اشاره به شرایط بهداشتی در سایه شیوع ویروس کرونا در عراق گفت، از پذیرش زائرانی که قصد برگزاری مراسم عزاداری در بیست و سوم ماه مبارک رمضان [در حرم امام علی علیه السلام] را دارند، به دلیل شیوع کرونا معذوریم.
به گزارش وبگاه خبری «المعلومه» عراق، استاندار نجف توضیح داد که مسئولان استان اکنون کنترل وضعیت را در دست گرفته‌اند و به مدت ده روز است که شمار ابتلا افزایش نیافته است. او گفت که از جانب برخی کسبه تحت فشار است.
الیاسری همچنین با اشاره به وضعیت امنیتی نیز گفت، «دولت محلی و دستگاه امنیتی با هماهنگی بالا با نهادهای ذی‌ربط در کربلا و استان‌های مجاور، با هدف مقابله با عملیات‌های تروریستی در صحرای نجف در حال همکاری هستند.
روز یکشنبه وزارت بهداشت عراق در جدیدترین بیانیه در خصوص آمار مبتلایان در این کشور به ویروس کرونا اعلام کرد، 77 نفر دیگر به جمع مبتلایان و هفده نفر نیز به جمع بهبودیافتگان اضافه شده‌اند.
طبق بیانیه وزارت بهداشت عراق، تاکنون 2296 نفر مبتلا، 97 نفر درگذشته و 1490 بهبود یافته‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟