ادامه اعتراضات در مناطق مختلف لبنان


ادامه اعتراضات در مناطق مختلف لبنان

اعتراضات به اوضاع اقتصادی و معیشتی، امروز نیز در لبنان ادامه یافت.

ادامه اعتراضات در مناطق مختلف لبنان

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری النشره، اعتراضات به اوضاع وخیم اقتصادی و معیشتی امروز نیز در لبنان ادامه یافت.

بر اساس گزارش النشره، ظهر امروز خودرو‌های حامل تظاهرکنندگان از مناطق مختلف لبنان شامل بیروت، پایتخت لبنان، منطقه عرسال در البقاع و شهر «جل الدیب» و دیگر مناطق مختلف وارد طرابلس، در شمال این کشور شدند.

معترضان در میان تدابیر امنیتی و نظامی شدیدی که در برابر شعبه بانک مرکزی و راه‌های منتهی به پایتخت وجود داشت، در میدان نور در طرابلس تجمع کردند. شرکت کنندگان اعلام کردند: خیزش آن‌ها تا زمان تحقق درخواست هایشان ادامه خواهد داشت.

همچنین همراه با جمعیت معترضان، خودرو‌هایی که از طریق بلندگو، سرود‌های ملی و میهنی را پخش می‌کرد و شعار‌هایی را بر ضد مقام‌های دولتی انتشار می‌داد نیز آن‌ها را همراهی می‌کردند.

شبکه آر تی نیز به نقل از خبرنگار خود در لبنان اعلام کرد شماری از خودرو‌ها امروز از شهر بیروت به سوی طرابلس به منظور اعتراض بر اوضاع معیشتی در این کشور رهسپار شدند.

طبق اعلام خبرنگار این شبکه، ده‌ها خودرو صبح امروز از پایتخت لبنان بسوی طرابلس در شمال این کشور به منظور مشارکت در اعتراضاتی که قرار است امشب برگزار شود، حرکت کردند.

از اوایل هفته گذشته، اعتراضات مردمی در لبنان بار دیگر آغاز شد. این اعتراض‌ها که از ۱۷ اکتبر سال گذشته میلادی شروع شده بود، در پی وخامت اوضاع اقتصادی و فساد بار دیگر شکل تازه‌ای به خود گرفت. این در حالی است که دولت لبنان به ریاست حسان دیاب، نخست وزیر این کشور از صندوق بین المللی پول درخواست وامی را کرده تا بتواند از طرح نجاتی که دولت آن را به تصویب رسانده، حمایت کند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک