پشت فرمان مرسدس بنز V کلاس 2020 جدید


پشت فرمان مرسدس بنز V کلاس 2020 جدید

با تولید نسل‌های گوناگون از سدان های E و S کلاس، مرسدس با واژه‌ی لیموزین‌های اجرایی عجین شده است؛ اما اگر شما بخواهید چند نفر از مدیران شرکت خود را از فرودگاه به دفتر برده و البته بخواهید این کار را با خودرویی سطح بالا انجام دهید چه انتخابی خواهید داشت؟ پاسخ مرسدس به این … The post پشت فرمان مرسدس بنز V کلاس 2020 جدید appeared first on مجله پدال.

با تولید نسل‌های گوناگون از سدان های E و S کلاس، مرسدس با واژه‌ی لیموزین‌های اجرایی عجین شده است؛ اما اگر شما بخواهید چند نفر از مدیران شرکت خود را از فرودگاه به دفتر برده و البته بخواهید این کار را با خودرویی سطح بالا انجام دهید چه انتخابی خواهید داشت؟ پاسخ مرسدس به این درخواست شما V کلاس است که نسخه به‌روز شده آن به تازگی وارد میدان شده است.

پشت فرمان مرسدس بنز V کلاس 2020 جدید

تنها رقیب این خودرو فولکس واگن کاراول است اما نشان مرسدس روی کاپوت توجهات زیادی را به خود جلب می‌کند. همچنین این خودرو از تجهیزات استاندارد زیاد، سواری راحت، ایمنی و تکنولوژی‌های قابل‌توجه سود می‌برد.

پشت فرمان مرسدس بنز V کلاس 2020 جدید

برای چنین MPV سطح بالایی، طیف سورپرایز کننده و گسترده‌ای از پیشرانه‌ها و پیکربندی‌ها وجود دارد. خریداران می‌توانند دو پیشرانه دیزلی 2 لیتری با قدرت‌های 161 و 236 اسب بخاری را انتخاب کنند. همچنین این خودرو با سه طول متفاوت استاندارد، طویل و خیلی طویل در دسترس است. مدل‌های استاندارد دارای هفت صندلی هستند درحالی‌که دو مدل دیگر هشت نفره هستند به گونه‌ای که سه صندلی در ردیف دوم و سوم نصب شده‌اند.

پشت فرمان مرسدس بنز V کلاس 2020 جدید

این صندلی‌های عقب بهترین مکان برای نشستن در V کلاس هستند و وارد شدن به ‌ردیف دوم صندلی‌ها واقعاً آسان است که دلیل آن نیز درب‌های کشویی برقی استاندارد می‌باشد؛ و زمانی که روی صندلی‌ها بنشینید شاهد اشرافیت زیاد مخصوصاً در مدل Exclusive حاضر در تست خواهید بود.

پشت فرمان مرسدس بنز V کلاس 2020 جدید

اگرچه این نسخه‌ها بسیار گران هستند اما تنها 6 صندلی دارند و به لطف سانروف پانورامیکی بزرگ فضای روشن و جادار در کابین وجود دارد. در ردیف دوم صندلی‌ها دو صندلی انفرادی با عملکردهای ماساژ، گرم شونده و تهویه دار وجود دارد. در واقع شما سوار یک S کلاس شش‌نفره می‌شوید مخصوصاً اینکه ردیف سوم صندلی‌ها نیز فضای کافی برای دو مدیر قدبلند را ارائه می‌کنند.

پشت فرمان مرسدس بنز V کلاس 2020 جدید

طبیعتاً وقتی تمامی هفت صندلی در جای خود قرار داشته باشند تنها کمی فضا برای قرار دادن کیف‌ها در پشت صندلی‌های ردیف آخر وجود خواهد داشت؛ اما اگر شما آن‌ها را تا کرده یا حتی از کابین بیرون آورید شاهد فضای زیادی خواهید بود. البته این جای تعجب زیادی ندارد زیرا V کلاس بر پایه ون ویتو شکل گرفته و بنابراین فضاهای ذخیره‌ای زیادی در بخش جلوی کابین دیده می‌شود. همچنین اگرچه در تصاویر شاهد خودرویی با سیستم اطلاعات سرگرمی کامند هستیم اما اگر امروز V کلاس را سفارش دهید شاهد تحویل آن با سیستم MBUX خواهید بود.

پشت فرمان مرسدس بنز V کلاس 2020 جدید

این مدل فیس لیفت همچنین از پیشرانه 2 لیتری دیزلی 236 اسب بخاری سود می‌برد که حداقل روی کاغذ می‌تواند باعث ایجاد شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت کمتر از 8 ثانیه‌ای شود.

پشت فرمان مرسدس بنز V کلاس 2020 جدید

موضوع احساس‌برانگیز اینکه شتاب خودرو کاملاً باورپذیر است اما اگر آن را تحت تأثیر قرار دهید سروصدای زیادی را خواهید شنید. هرچند اگر رفتار مناسبی با پیشرانه داشته باشید شرایط بهتری حکم‌فرما خواهد بود. در سرعت ثابت 110 کیلومتر در ساعت این پیشرانه تقریباً ساکت بوده و دور آن کمتر از 2000 خواهد بود.

پشت فرمان مرسدس بنز V کلاس 2020 جدید

همین داستان درباره تکان های بدنه هم صادق است. به‌طور اجتناب‌ناپذیری، هنگام عبور از پیچ‌ها تکان های زیادی در این خودرو دیده می‌شود اما فقط وقتی که تغییر جهت‌های سریعی را انجام دهید این مسئله مشکل‌ساز خواهد بود.

پشت فرمان مرسدس بنز V کلاس 2020 جدید

متأسفانه شاید فرمان V کلاس بزرگ‌ترین نقطه‌ضعف آن باشد. با ورود به اولین پیچ حس کمی را از فرمان خواهید گرفت.

گیربکس 9 سرعته اتوماتیک استاندارد هم می‌تواند عجیب ظاهر شود. تعویض دنده‌ها در سرعت‌های پایین باعث ایجاد تکان در خودرو شده و معکوس‌ها نیز هر از گاهی با تأخیر انجام می‌شود.

پشت فرمان مرسدس بنز V کلاس 2020 جدید

در کل اگر شما V کلاس را به عنوان یک راننده می‌رانید باید نقاط قوت آن را در نظر بگیرید. رانندگی بی حاشیه و ریلکس با V کلاس باعث خواهد شد سرنشینان خونسرد باشند.

پشت فرمان مرسدس بنز V کلاس 2020 جدید

مرسدس V کلاس کاملاً در کلاس خود جا افتاده و ترکیبی منحصربه‌فرد فضای داخلی، اشرافیت و انعطاف‌پذیری در یک پکیج لوکس است. نصب سیستم اطلاعات سرگرمی MBUX هم یک مورد خوب است. البته باید اذعان کرد توجیه کردن این مدل بسیار گران Exclusive سخت است اما مدل ارزان‌تر منطقی‌تر خواهد بود.

مشخصات مرسدس V 300 d AMG Line Long Exclusive

قیمت: 89250 پوند پیشرانه: 4 سیلندر 2 لیتری دیزلی قدرت/گشتاور: 236 اسب بخار/500 نیوتون متر گیربکس: 9 سرعته اتوماتیک، دیفرانسیل جلو شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت: 7.9 ثانیه حداکثر سرعت: 220 کیلومتر در ساعت مصرف سوخت: 5.9 لیتر در هر صد کیلومتر
منبع
autoexpress
برچسب ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)