اعزام بیش از 117 هزار نفر از استان کرمان به عراق در اربعین 98


اعزام بیش از 117 هزار نفر از استان کرمان به عراق در اربعین 98

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری کرمان گفت: بیش از 119 هزار زائر در سال گذشته در سامانه سماح از استان کرمان ثبت نام کردند و بیش از 117 هزار نفر زائر اعزام شد ضمن آنکه تعداد موکب های استان از 36 موکب به 40 موکب افزایش پیدا کرد.

"حمید شمس الدینی" عصر امروز یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه در جلسه ستاد استانی اربعین اظهار کرد: در سال گذشته هشت جلسه استانی ستاد اربعین را با ۸۰ مصوبه داشتیم و کمیته های ده گانه و کارگره اتباع اقدامات لازم را انجام دادند.

وی افزود: بیش از ۱۱۹ هزار زائر در سال گذشته در سامانه سماح از استان کرمان ثبت نام کردند و بیش از ۱۱۷ هزار نفر زائر اعزام شد ضمن آنکه تعداد موکب های استان از ۳۶ موکب به ۴۰ موکب افزایش پیدا کرد.

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری کرمان با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی تردد زائران پاکستانی از استان کرمان صورت گرفت و عملیات انتظامی و اطلاعاتی در این زمینه به خوبی انجام شد اظهار کرد: سال گذشته هدایت و پذیرایی از حدود ۸۵ هزار زائر پاکستانی در شهرهای بم، باغین، ماهان و سیرجان در استان کرمان صورت گرفت.

وی اظهار کرد: در اعزام زائران اربعین سال قبل فعالیت ۱۰۰ درصد حمل و نقل استان با ۳۶۵ دستگاه اتوبوس و اعزام ۵۲ دستگاه به داخل خاک عراق صورت گرفت.

شمس الدینی گفت: بیش از ۱۵۰۰ نفر از اتباع خارجی سال گذشته از استان کرمان به مراسم اربعین اعزام شدند و نماینده ویژه ای از استان کرمان در خوزستان و عراق فعالیت و بازدید داشت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار