مدرسه تلویزیونی ایران سبک تدریس یکسان را در کشور ترویج دهد


مدرسه تلویزیونی ایران سبک تدریس یکسان را در کشور ترویج دهد

مدیر شبکه آموزش سیما در بازدید وزیر آموزش و پرورش از این شبکه از مزایای مدرسه تلویزیونی ایران سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری موج، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش، همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم با حضور در استودیوی شبکه آموزش سیما از پشت صحنه ضبط درس علوم تجربی پایه هشتم مدرسه تلویزیونی ایران بازدید و با عوامل آن دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که مسعود احمدی افزادی مدیر شبکه آموزش سیما نیز وزیر آموزش و پرورش را همراهی می کرد گزارشی از روند تولید این برنامه ارائه شد.

حاجی میرزایی در این مراسم ضمن خسته نباشید به دست اندرکاران و تبریک روز معلم به معلمان مدرسه تلویزیونی ایران، حضور معلمان باتجربه در مدرسه تلویزیونی ایران را گام موثری در جهت نزدیک شدن به عدالت آموزشی و دسترسی های عادلانه تر به فرصت های آموزشی عنوان کرد.

وی گفت: همه چیز معلمی عشق است و یک معلم همه سروکارش با اشرف مخلوقات است. تربیت انسان ها کار بسیار بزرگ و با ارزشمندی است و هیچ شغلی به غنا و عمق معلمی نیست.

وزیر آموزش و پرورش با قدردانی از مدیر شبکه آموزش و همکارانش بیان کرد: در طی مدتی که مدرسه تلویزیونی ایران در حال ضبط و پخش است از مدیر شبکه گرفته تا همکارانش جز تعهد، دلسوزی و اشتیاق فراوان چیز دیگری شاهد نبودم.

حاجی میرزایی در بخش دیگری از سخنان خود به بعد دیگر مدرسه تلویزیونی ایران اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از ویژگی‎های آموزش‎های تلویزیونی ترویج و تبلیغ نوعی دیگر از آموزش در بین معلمان است که به مهارت های تدریس آنها نیز کمک خواهد کرد و می توان گفت مدرسه تلویزیونی ایران یک دوره آموزشی برای معلمان نیز محسوب می‌شود.

مدرسه تلویزیونی ایران در سلیمانیه عراق

احمدی افزادی مدیر شبکه آموزش سیما نیز با اشاره به بازخورد مدرسه تلویزیونی ایران در بین خانواده‌ها، بیان کرد: روز گذشته چندین فیلم از سلیمانیه عراق برای ما ارسال شده که در یکی از این فیلم ها دانش آموزی خطاب به ما گفته بود که من از کلاس‌های مدرسه تلویزیونی ایران استفاده می‌کنم و معلممان برایمان این تصاویر را ضبط کرده و ارسال می‌کند.

مدیر شبکه آموزش سیما با اشاره به عدالت آموزشی ایجاد شده با آغاز به کار مدرسه تلویزیونی ایران، متذکر شد: مدرسه تلویزیونی ایران باعث شده سبک همگن و همسان از عدالت آموزشی به نمایش گذاشته شود و سبک تدریس یکسان را در کشور ترویج دهد.

احمدی در پایان خطاب به وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: پیشنهاد بنده این است که دانشگاه فرهنگیان می‎تواند واحدهایی را به بررسی کیفی ضمن خدمت، آموزش ضمن خدمت و ... اختصاص دهد و از این طریق اقدام کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس