جنایت جنگی عربستان در حمله به کاروان دارو و غذا


جنایت جنگی عربستان در حمله به کاروان دارو و غذا

جنگنده های عربستان سعودی و متحدانش در روزهای گذشته کاروان های حمل کننده کمک های غذایی دارویی سازمان های بین المللی به مردم یمن را هدف قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پرس تیوی، جنگنده های عربستان سعودی و متحدانش در روزهای گذشته کاروان های حمل کننده کمک های غذایی دارویی سازمان های بین المللی به مردم یمن را هدف قرار دادند. دیروز در استان البیدا یمن کامیون های حمل کننده مواد غذایی هدف جنگنده ها قرار گرفتند.

این در حالی است که عربستان ادعا می کند که در ماه رمضان و به خاطر ویروس کرونا حملات خود را علیه مردم یمن متوقف کرده است. این رژیم بارها در مجامع بین المللی ادعا کرده است که حوثی ها آتش بس را نقض می کنند.

به گزارش شبکه المسیره یمن سه کامیون حمل کننده دارو و غذا به طور مستقیم توسط جنگنده ها هدف گرفته و تمام مواد غذایی و داروهای محتوای آنها نابود شدند. محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلاب یمن این حمله را جنایت جنگی خواند و نقض آتش بس را از سوی عربستان محکوم کرد.

الحوثی با انتشار پستی توئیتری این حمله و دیگر حملات عربستان به کاروان های حمل مواد غذایی را نشانه ضعف دشمن سعودی خطاب کرد و نوشت: کشتار مردم و نابود کردن غذایشان نشانه وحشی گری سعودی هاست.

هشام شرف وزیر خارجه یمن در پیامی جداگانه به حمله عربستان واکنش نشان داد و نوشت این حملات از سوی نیروهای مقاومت تلافی خواهند شد.

پایان پیام/42

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تلاش نیروهای امنیتی برای اطفا حریق ناشی از حمله هوایی آمریکا به پایگاه حشد الشعبی