زمان برگزاری آزمون دستیاری دندانپزشکی اعلام شد


زمان برگزاری آزمون دستیاری دندانپزشکی اعلام شد
دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی معاونت آموزشی وزارت بهداشت با بیان این که تا به حال حدود ۲۵۰۰ نفر در آزمون پذیرش دستیاری دندانپزشکی ثبت نام کرده اند ، اظهار‌کرد: این آزمون ۱۶ مرداد ماه برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، دکتر بهزاد هوشمند ضمن اعلام ین خبر گفت: طبق آخرین تقویم ازمونها که به تائید مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت رسیده است، سی و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیاری دندانپزشکی، در تاریخ ۱۶ مرداد برگزار خواهد شد.

او با اشاره به این که سال پیش این آزمون در ۹ مرکز مختلف در کل کشور برگزار شد، گفت: هنوز تعداد محل این آزمون در کشور مشخص نشده است ولی باتوجه به شیوع ویروس کرونا (corona)، تلاش بر این است که با ایجاد فاصله گذاری های اجتماعی، تعداد محل های برگزاری آزمون را متناسب با شرایط و تعداد شرکت کنندگان در آزمون، انتخاب کنیم.

به گزارش مفدا، هوشمند با بیان این که ثبت نام مجدد برای حضور در سی و چهارمین دوره آزمون دستیاری رشته های تخصصی دندانپزشکی که از چهارم اردیبهشت آغاز شده بود، روز پنجم اردیبهشت ماه به پایان رسید، گفت: ثبت نام مجدد این آزمون از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت آغار شده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد