استاندار یزد: از واحدهای دارای ارزش افزوده حمایت می‌شود


استاندار یزد: از واحدهای دارای ارزش افزوده حمایت می‌شود

یزد- ایرنا - استاندار یزد با اشار یه اینکه دولت از کارخانه‌هایی که برای افزایش ارزش افزوده کالای خود تلاش می‌کنند حمایت می‌کند گفت: حمایت از ارزش افزوده می‌تواند زمینه جذب بازارهای جهانی و افزایش درآمد و اشتغالزایی باشد.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی استانداری، محمد علی طالبی در بازدید از یک کارخانه کاشی در اشکذر به مناسبت روز کارگر با اهدای گل از جایگاه موثر کارگران در رونق تولید استان قدردانی کرد و افزود: در زمینه تولید محصول باید به ایجاد زنجیره ارزش افزوده بیشتر فکر کنیم ، کاری که در این کارخانه به خوبی صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه امروز به لحاظ ظرفیت تولید کاشی در استان جایگاه خوبی داریم ادامه داد: این حمایت می‌تواند زمینه جذب بازارهای جهان را در پی داشته باشد و نتیجه آن افزایش درآمد و اشتغال زایی بیشتر در استان خواهد بود.

مشاور مدیر عامل این کارخانه هم با اشاره به اینکه این کارخانه هم اکنون بیش از یک میلیون متر مربع انواع کاشی و سرامیک زینتی تولید می‌کند گفت: تولیدات این کارخانه اغلب به خارج از کشور صادر می‌شود.

گلکار افزود: در سال جهش تولید علاوه بر اینکه سعی خواهیم کرد با افزایش ۲ خط تولید ظرفیت تولید خود را افزایش دهیم تلاش می‌کنیم بازارهای جدیدی در داخل و خارج برای تولیدات خود فراهم کنیم.

وی تاکید کرد: با توجه به تحریم‌ها برنامه ریزی کرده‌ایم کلیه تعمیرات و ساخت قطعات مورد نیاز ماشین آلات خود را در داخل کارخانه انجام دهیم .

اشکذر در ۲۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نسخه‌های مافیایی آیفون 15 توسط Caviar معرفی شد