همدلی و مواسات بچه های مسجد آیت الله طالقانی زنجان با نیازمندان


همدلی و مواسات بچه های مسجد آیت الله طالقانی زنجان با نیازمندان

در پی شیوع ویروس کرونا و در پی فرمایشات مقام معظم رهبری در همدلی و مواسات با نیازمندان بچه های مسجد آیت الله طالقانی در یک حرکت جهادی بسته های غذایی و اقلام بهداشتی در بین مردم مناطق محروم زنجان توزیع کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، در پی شیوع ویروس کرونا و در پی فرمایشات مقام معظم رهبری در همدلی و مواسات با نیازمندان بچه های مسجد آیت الله طالقانی در یک حرکت جهادی بسته های غذایی و اقلام بهداشتی در بین مردم مناطق محروم زنجان توزیع کردند.

همدلی و مواسات بچه های مسجد آیت الله طالقانی زنجان با نیازمندان

در این اقدام که با همکاری و مشارکت پایگاه شهید باکری و هیئت امنای مسجد آیتالله طالقانی انجام شد، ۱۰۰ بسته معیشتی به ارزش رسالی 150 میلیون ریال در سطح محله برای نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر توزیع شد.

به رغم تعطیلی مساجد، فعالیت این مسجد تعطیل نشده و بچه های مسجد تلاش می کنند تا با اجرای رزمایش همدلی باری از دوش نیازمندان محله بردارند.

همچنین فعالیتهای فرهنگی این هیئت و مسجد تعطیل نشده و هر هفته هیئت مجازی از طریق صفحه اینستاگرام هیئت به آدرس instagram.com/h.n.roghayeh برگزار می‌شود.

همدلی و مواسات بچه های مسجد آیت الله طالقانی زنجان با نیازمندان

یکی دیگر از برنامه های این مسجد که در بستر فضای مجازی اجرای می شود، اجرای پویش «قرآن بخوانید، جایزه بگیرید» ویژه کودکان است که در این پویش والدین از قرآن خواندن فرزندان خود فیلم گرفته و با ارسال به صفحات مجازی این هیئت، جوایز فرهنگی نوگلان خود را از طریق پست دریافت می‌کنند که با استقبال خوبی مواجه شد.

هیئت نوجوانان حضرت رقیه (س) در مسجد آیت الله طالقانی زنجان یکی از هیئتهای محوری دارای مجوز از اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان است که در سال ۱۳۷۰ تاسیس و در طول سال فعالیت می‌کند.

پایان پیام/73

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ارزش مایکروسافت معادل ارزش مجموع دو شرکت اپل و تسلا