مقایسه مصرف باتری چیپست اگزینوس 990 و اسنپدراگون 865 در گلکسی اس 20


مقایسه مصرف باتری چیپست اگزینوس 990 و اسنپدراگون 865 در گلکسی اس 20

در این ویدیو می‌خواهیم مصرف باتری چیپست اگزینوس 990 و اسنپدراگون 865 در گوشی های پرچمدار سری سامسونگ گلکسی اس 20 – Samsung Galaxy S20 را مقایسه کنیم. احتمالا می‌دانید که سامسونگ گوشی های پرچمدار خود را در دو نسخه با تراشه اسنپدراگون برای بازار آمریکا و کره و تراشه اگزینوس برای بازار جهانی عرضه... نوشته مقایسه مصرف باتری چیپست اگزینوس 990 و...

در این ویدیو می‌خواهیم مصرف باتری چیپست اگزینوس ۹۹۰ و اسنپدراگون ۸۶۵ در گوشی های پرچمدار سری سامسونگ گلکسی اس ۲۰ – Samsung Galaxy S20 را مقایسه کنیم.

احتمالا می‌دانید که سامسونگ گوشی های پرچمدار خود را در دو نسخه با تراشه اسنپدراگون برای بازار آمریکا و کره و تراشه اگزینوس برای بازار جهانی عرضه می‌کند. به عنوان مثال، گوشی های پرچمدار خانواده سامسونگ گلکسی اس ۲۰ – Samsung Galaxy S20 با چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ در بازار ایالات متحده آمریکا، کانادا و کره جنوبی و با چیپست اگزینوس ۹۹۰ در بازار دیگر کشورهای جهان عرضه می‌‌شود.

به جز تراشه، پردازنده و پردازشگر گرافیکی، سایر مشخصات دو نسخه با یکدیگر یکسان هستند. گلکسی S20 سامسونگ از باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد که بنا بر ادعای سامسونگ، دوام خوبی را تضمین می‌کند. نمایشگر ۶.۷ اینچی دینامیک امولد با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی از دیگر ویژگی‌های این گوشی پرچمدار محسوب می‌شود.

پیش از این دیده بودم که نسخه دارای تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ نسبت به نسخه دارای تراشه اگزینوس ۹۹۰ سرعت عملکرد بالاتری داشت. حالا می‌خواهیم در این ویدیو مصرف باتری دو نسخه را با یکدیگر مقایسه کنیم تا ببینیم آیا چیپست اسنپدراگون در زمینه مصرف باتری نیز نسبت به اگزینوس برتری دارد یا در این خصوص وضعیت فرق می‌کند؟

مقایسه مصرف باتری تراشه‌ها در گلکسی اس ۲۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا