رزمایش کمک مومنانه در خاش سیستان و بلوچستان برگزار شد


رزمایش کمک مومنانه در خاش سیستان و بلوچستان برگزار شد

فرماندار خاش سیستان و بلوچستان گفت: به همت سپاه و خیران و مشارکت هلال احمر و دیگر نهادهای حمایتی رزمایش بزرگ کمک مومنانه ویژه ماه مبارک رمضان در مناطق محروم این شهرستان برگزار شد.

صاحب گل صالحی با اشاره به اینکه افزون بر ۷۰۰۰ خانوار نیازمند از سوی سپاه شهرستان شناسایی شده اند و مورد حمایت سپاه و خیران قرار می گیرند، بیان کرد: با توجه به اینکه مردم این شهرستان در حدود سه ماه اخیر از روزهای دشوار کرونایی به شدت با تنگی معیشت و فشارهای اقتصادی مواجه شده اند، بنابراین در ماه مبارک رمضان ضرورت دارد به نیازهای آنان توجه شود.

وی با قدردانی از تلاش های خیران برای کمک به اقشار محروم و مستمند جامعه اظهار داشت: برنامه ریزی های سپاه و هلال احمر و کمیته امداد و بهزیستی برای تامین نیازهای مردم مستضعف روستایی و عشایری قابل ستایش است.

فرماندار خاش گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای مساوات و همدلی و یاری رساندن به محرومان و مستمندان و جلب رضایت خداوند است.

وی افزود: خدمت به محرومان در ماه مبارک رمضان به نسبت ماه های دیگر سال از اجر و پاداشی مضاعف برخوردار بوده و خوشبخت و سعادتمند کسی است که به فکر نیازمندان است.

به همت سپاه شهرستان خاش، نخستین مرحله ی رزمایش کمک مومنانه با توزیع ۲۰۰۰ بسته معیشتی و با حضور سردار گشتاسبی فرمانده سپاه سلمان استان، امامان جمعه شیعه و سنی و فرماندار و مسئولان این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند