پاسخ تهیه‌کننده برنامه «دعوت» به برخی حواشی


پاسخ تهیه‌کننده برنامه «دعوت» به برخی حواشی

تهران- ایرنا- تهیه‌کننده برنامه «دعوت» حواشی به‌وجود آمده پیرامون لباس مجری برنامه را بی‌اخلاقی رسانه‌ای دانست و درخصوص تیتراژ پایانی توضیحاتی ارایه داد.

قبل از آغاز برنامه «دعوت» خبر قطعه‌ای با صدای راغب به عنوان تیتراژ پایانی این برنامه رسانه‌ای شد اما با گذشت سه قسمت از «دعوت» هنوز از این اثر رونمایی نشده است؛ این درحالی است که روز گذشته پیج برنامه «دعوت» ثانیه‌هایی که ویدیو کلیپ ساخته شده با صدای راغب به عنوان تیتراژ پایانی برنامه را منتشر کرد؛ بنابراین و با این اقدام دست‌اندرکاران ویژه‌برنامه افطار شبکه یک به زودی و طبق صحبت‌های تهیه‌کننده طی روزهای آینده این تیتراژ را خواهیم دید و از کار خوانده شده توسط راغب در برنامه «دعوت» رونمایی خواهد شد.

موضوع دیگری که قابل اعتناست پاسخ مجتبی کشاورز به حواشی به وجود آمده درخصوص لباس مجری_کارشناس برنامه است که در قالب توییتی که او منتشر کرده بود رسانه‌ای شد؛ به همین بهانه و با مدنظر قرار دادن این دو اتفاق، اصل ماجرا را از زبان کشاورز جویا شدیم.

مجتبی کشاورز تهیه‌کننده برنامه «دعوت» در گفت‌و گو با ایرنا درخصوص حواشی به وجود آمده این برنامه گفت: درمورد لباس مجری برنامه؛ حجت‌الاسلام برمایی باید بگویم، این یک بی‌اخلاقی رسانه‌ای بود و ما توجه‌ای به این مسائل نداریم و راه خودمان را می‌رویم. البته به نقدهای جدی درمورد برنامه توجه می‌کنیم و از آنها بهره می‌بریم.

او همچنین در مورد جایگزین شدن قطعه‌ای از سالار عقیلی به عنوان تیتراژ پایانی برنامه به‌جای کار مصطفی راغب خاطرنشان کرد: در روزهای آتی و با گذشت چند روز از پخش برنامه که زمان اذان مغرب هم تغییر می‌کند، مدت زمان برنامه بیشتر خواهد شد و موسیقی تیتراژی که قرار است با صدای مصطفی راغب پخش شود تا آن زمان آماده می‌شود. ضمن اینکه قطعه پخش شده با صدای سالار عقیلی هم همان تیتراژ سال گذشته است و کار جدیدی نیست.

کشاورز ادامه داد: البته تا امروز گفت‌و گوهای برنامه به گونه‌ای پیش رفته که مجبور شدیم از زمان پخش تیتراژ به مدت زمان گفت‌و گوها اضافه کنیم و حتی کار سالار عقیلی هم به‌طور کامل پخش نشده است.

برنامه «دعوت» کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما است. مجتبی کشاورز؛ تهیه‌کننده، حجت‌الاسلام محمد برمایی؛ مجری_کارشناس و محمد پیوندی؛ سردبیری آن را برعهده دارند. «دعوت» هرشب ساعت ۱۹ و ۱۵ دقیقه روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز