پوسایدن؛ یک مرحله بالاتر برای قدرتمندترین مرسدس 4 سیلندر جهان! (+تصاویر)


پوسایدن؛ یک مرحله بالاتر برای قدرتمندترین مرسدس 4 سیلندر جهان! (+تصاویر)

پوسایدن به تازگی تصاویری از شخصی سازی مرسدس آ ام گ آ45 مدل 2020 با نام RS 525 منتشر کرده که تغییراتی را در گاراژ این کمپانی پشت سر گذاشته است.

عصرایران- در کشور آلمان مراکز تیونینگ مختلفی با شهرت جهانی فعالیت دارند که توجه به محصولات مرسدس بنز بخش مهمی از فعالیت های آنها را تشکیل داده است. پوسایدن یکی از تیونرهای مورد اشاره است که پروژه های مختلفی را با مرسدس به نمایش گذاشته است.

لوگوی این مرکز شباهت زیادی به لوگوی مازارتی البته از نوع برعکس آن دارد! که در برخی از پروژه ها جایگزین نشان مرسدس می شود.

تولید قطعات و لوازم جانبی نیز یکی دیگر از بخش های فعالیت کمپانی پوسایدن است.

پوسایدن به تازگی تصاویری از شخصی سازی مرسدس آ ام گ آ45 مدل 2020 با نام RS 525 منتشر کرده که تغییراتی را در گاراژ این کمپانی پشت سر گذاشته است.

آ45 هاچ بک در حالت استاندارد از موتور 2 لیتری توربوشارژ با 416 اسب بخار خروجی و گشتاور 369 پوندفوت استفاده می کند تا یکی از قویترین 4 سیلندرهای خیابانی جهان باشد.

مدتی قبل در یکی از مطالب گروه خودروی عصرایران درباره قویترین نمونه ارائه شده از این موتور 4 سیلندر مطلبی را منتشر کردیم که اینجا قابل دسترسی است.

میزان خروجی آر اس 525 با تغییرات اعمالی پوسایدن به 518 اسب بخار افازیش یافته و گشتاور نیز برابر با 443 پوندفوت محاسبه شده است. این مجموعه با یک جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک هماهنگ می شود.

در آزمایش های بیشینه سرعت 324 کیلومتر برساعت برای آن ثبت شده است. با این شرایط؛ آر اس 525 طی 3.4 ثانیه از حالت توقف به سرعت 100 کیلومتر برساعت می رسد در حالیکه رکورد مذکور برای مدل استاندارد برابر با 3.9 ثانیه است.

پوسایدن همچنین از یک نسخه پلاس برای این پروژه خبر داده که میزان خروجی بیشتر از 518 اسب بخار و همچنین شامل تغییرات اساسی در توربوها، سیستم اگزوز، رینگ های فیبرکربنی و سیستم ترمز خواهد بود.

مازیار دانیالی بیشتر بخوانید: یکی از کمیاب ترین انواع مرسدس بنز/ تیونینگ برای یک محصول ناموفق! (+تصاویر) معرفی مرسدس بنز " AMG GT R" مدل 2020/ ویژگی های برتر کوپه رام نشدنی آلمانی(+فیلم و تصاویر) شاسی بلند فوق لوکس مرسدس بنز معرفی شد/ خودرویی که کابین آن با بخش فرست کلاس هواپیما مقایسه می شود! (+فیلم و تصاویر) جی تی-اس؛ موشک خیابانی مرسدس بنز! (+تصاویر)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان