بررسی تخصصی بازی کال اف دیوتی


اگر شما از طرفداران بازی های اکشن باشید می دانید که گیم پلی معروف ‏call of duty زمانیکه منتشر شد جزو بهترین بازی های اکشن اندرویدی بود و توانست با اختلاف بسیار کمی نسبت به دیگر رقبا در یک مدت زمان بسیار کم طرفداران بسیار زیادی پیدا کند، ما در این مطلب قصد داریم به بررسی تخصصی این بازی بپردازیم، با ما همراه باشید.

بررسی تخصصی بازی کال اف دیوتی

شاید بهتر باشد پیش از آنکه به سراغ بررسی تخصصی بازی برویم کمی در رابطه با طراحی گرافیکی و موسیقی آن که جزو مهم ترین بخشی های بازی است صحبت کنیم، این بازی هیجان انگیز دارای یک گرافیکی بسیار واقع گرایانه و 3d است ، در طول اجرای بازی شما باید به مکان‌های مختلف بروید و با شخصیت های مختلفی روبه رو شوید که این امر به خوبی به تصویر کشیده شده و به تمامی جزئیات مکانی که در آن قرار گرفته اید پرداخته شده و شما می توانید کوچکترین جزئیات را به خوبی مشاهده کنید.

همانطور که طرفداران بازی کال اف دیوتی موبایل میدانند، برای پیشرفت سریعتر در بازی و تجربه گیم پلی جذاب تر، نیازمند خرید سی پی کال اف دیوتی موبایل خواهیدم بود. سایت معتبر موجو شاپ فرایند خرید cp بازی کالاف دیوتی موبایل را بسیار آسان تر کرده و شما میتوانید با مراجعه به این سایت در سریعترین زمان ممکن سی پی بازی خود را تهیه کنید و بعد از گذشت تنها چند دقیقه برای اکانت شما شارژ شود.

در ادامه اگر بخواهیم در رابطه با موسیقی بازی صحبت کنیم باید بگویم که صداگذاری بازی نیز بسیار تاثیر گذار و حرفه ای طراحی شده است و در این بخش هم به تمامی جزئیات بخوبی پرداخته شده است و شما می توانید کوچیک ترین صداها را در اطراف خود حس کنید ، البته توصیه ما به شما این است که هنگام اجرای ابازی از هدغون استفاده کنید. با ما همراه باشید تا کمی به بررسی این بازی منحصربفرد بپردازیم.

همانند دیگر بازی های آنلاین ، در بازی ‏ call of duty شما می توانید به صورت حالت تک نفره و یا حالت چند نفره آن را اجرا کنید.

مهمترین ویژگی این بازی که با استقبال بسیار خوبی از سوی کاربران روبرو شده استفاده از حالت چند نفره آن می باشد، زیرا هنگامی که شما بازی را به صورت چند نفره اجرا میکنید میتوانید در حالت های مختلف قرار گرفته و از نقشه ها و استراتژی های متنوع و متفاوتی برای از بین بردن دیگر کاربران استفاده کنید.

شما می توانید به صورت دو گروه پنج نفره وارد بازی شوید، اما این نکته را فراموش نکنید که در ابتدا به جای بازیکن ربات هایی را در بازی می بینید که نقش بازیکنان را ایفا می‌کنند، لازم به ذکر است که در این قسمت به خوبی از تکنولوژی هوش منصوعی استفاده شده است و رفته رفته با اضافه شدن بازیکن ها این ربات ها در مراحل بالاتر در طول بازی حذف میشوند و شما با کاربران واقعی بازی را ادامه میدهید.

شاید بتوان یکی از ویژگی هایی که باعث محبوبیت این بازی در نزد کاربران شده است را اجرای روان و آسان بازی دانست شما می توانید بازی را به دو صورت ساده و پیشرفته اجرا کنید آنطور که از اسم این حالات مشخص است در قسمت اجرای بازی به صورت ساده شما به راحتی می توانید از سلاح های خود برای از بین بردن رقبا استفاده کنید تنها کافیست حریف خود را نشانه گرفته تا به سمت او شلیک شود.

اما سلاح ها، اسلحه هایی که می توانید از آنها استفاده کنید بستگی به پاداش هایی دارد که شما در طول بازی بدست آورده اید، بنابراین اگر میخواهید از سلاح های قدرتمندتر و حرفه ای تری استفاده کنید بهتر است در طول مراحلی که با ربات ها در حال اجرای بازی هستید، قابلیت های خود را ارتقا داده و به یک بازیکن حرفه ای تبدیل شوید.

در واقع شما می توانید با توجه به علایق خود و ویژگی های آن سلاح آن را انتخاب کند و برای خود مجموعه ای از سلاح های مورد علاقه اش را تشکیل دهد هر زمان که خواستید از هر یک از آنها استفاده کند، برای استفاده از سلاح های مختلف تنها کافیست به بخش loadouts مراجعه کنید.

در قسمت اجرای بازی به صورت پیشرفته، شما می توانید کلیک هایی که در اختیار شما قرار دارند را شخصی کنید اجرای بازی در این حالت اختیارات بیشتری به بازیکنان می دهد، به عنوان مثال: شما می توانید از سلاح ها و آیتم های گوناگون مختلفی برای خود استفاده کنید.

بررسی تخصصی بازی کال اف دیوتی

پرمیوم پس و پرمیوم پس پلاس بازی کالاف دیوتی

بازی محبوب کال اف دیوتی موبایل نیز مانند بازی های سبک بتل رویال دیگر، اسکین های جذاب، مراحل و ماموریت هایی را برای بازیکنان خود قرار داده که با خرید پرمیوم پس کال اف دیوتی و پریمیوم پس پلاس میتوانید جوایز ویژه این ماموریت ها را براحتی فعال کنید.

هم اکنون میتوانید به آسانی پرمیوم پس پلاس کال اف دیوتی خود را از طریق سفارش این محصول در سایت تهیه کنید و در سریعترین زمان ممکن برای اکانت شما ، پریمیوم بازی فعال شود. همچنین این سایت دارای نماد اعتماد الکترونیکی 2 ستاره و کاملا معتبر بوده و با پشتیبانی 24 ساعته همراه شما خواهد بود.

بازی ‏ call of duty دارای سطح و بخش های متفاوتی است اما یکی از بخش های جذاب این بازی که پس از پشت سر گذاشتن سطح ششم برای شما قابل اجرا است این است که شما می توانید در بخشblackout, در یک جزیره حضور پیدا کنید اما نکته‌ای که جذابیت این بخش را بیشتر کرده زاویه دید دوربین است که شما با توجه به سلیقه خود می توانید آن را به صورت اول شخص و یا سوم شخص انتخاب کنید.

لازم به ذکر است برای اجرای برخی از قسمت های این بازی شما باید هزینه ای بالغ بر ۱۰ الی ۲۵ دلار پرداخت کنید اما اگر شما توانایی پرداخت این هزینه را ندارید به هیچ وجه نگران نباشید زیرا طراحان این بازی بخش های رایگان فوق العاده ای را برای شما در نظر گرفته اند.

این بازی هیجان انگیز و منحصر به فرد تا به امروز بازخورد بسیار خوبی از سوی گیمرها داشته اما در برخی از قسمت ها می تواند تنوع بیشتری داشته باشد امیدواریم که توسعه دهندگان این بازی بتوانند هیجان برخی از سطوح این بازی را بیشتر کنند. اگر هنوز اقدام به نصب کال اف دیوتی موبایل نکرده اید، فرصت را از دست ندهید و یکی از بهترین بازی های اندرویدی را در دیوایس خود تجربه کنید و لذت ببرید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...